خانهاخبار
آپدیت اندروید 12 به زودی برای سری شیائومی می 11 و ردمی K40 پرو منتشر خواهد شد

آپدیت اندروید 12 به زودی برای سری شیائومی می 11 و ردمی K40 پرو منتشر خواهد شد

سیستم عامل اندروید 12 به تازگی توسط گوگل منتشر شده است و سازندگان گوشی‌های اندرویدی نیز قصد دارند تا به زودی این سیستم عامل را به همراه رابط کاربری شخصی خود برای گوشی‌هایشان منتشر کنند.
۱۴۰۰/۷/۱۴

پایان رسمی بتای سیستم عامل اندروید 12، در روز گذشته انجام شد و با به اتمام رسیدن این بتا، بسیاری از گوشی‌های هوشمند که شامل پیکسل‌های خود گوگل نیز می‌شوند؛ این آپدیت را در چند هفته آتی دریافت خواهند کرد. این امر به سازندگان گوشی‌های اندرویدی کمک کرده تا نسخه‌های خود از این سیستم عامل را نیز آماده کنند.

image

شرکت شیائومی هم به تازگی نام اولین گوشی‌هایی که قصد انتشار آپدیت اندروید 12 برای آنها را دارد، منتشر کرده است. این آپدیت در ابتدا برای گوشی‌های سری می 11 این شرکت که شامل گوشی‌ می 11، می 11 پرو و می 11 الترا هستند؛ منتشر خواهد شد؛ متاسفانه نام گوشی می 11 لایت در این میان به چشم نمی‌خورد. عرضه این آپدیت ابتدا برای نسخه‌های چینی این گوشی‌ها آغاز می‌شود.

image

 

در کنار سری می 11، شیائومی اعلام کرده که گوشی‌های سری K40 پرو، یعنی گوشی ردمی K40 پرو و K40 پرو پلاس نیز در موج اول دریافت این آپدیت هستند. سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری جدید MIUI، توسط شیائومی در مرحله تست بوده و هنوز تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نیست.

در این بین، رقیب شیائومی یعنی اوپو اعلام کرده که قصد دارد نسخه جدید رابط کاربری خود را که ColorOS 12 نام دارد؛ در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) منتشر کرده و شرکت ریلمی نیز تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) را برای انتشار رابط کاربری Realme UI 3.0 خود انتخاب کرده است.

image

به گفته گوگل، شرکت‌های سامسونگ، وان پلاس، ویوو و تکنو از جمله سازندگانی هستند که گوشی‌های خود را در سال جاری به اندروید 12 به روزرسانی می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)