خانهاخبار
آخرین وضعیت و اخبار داون شدن اینستاگرام، فیس بوک و واتس‌اپ

آخرین وضعیت و اخبار داون شدن اینستاگرام، فیس بوک و واتس‌اپ

از ساعاتی پیش سه سرویس محبوب فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ از دسترس خارج شده و این سوال برای بسیاری پیش آمده که چه اتفاقی موجب بحران برای این سه شبکه‌ی اجتماعی بزرگ شده است؟ چه زمانی اینستاگرام به حالت عادی باز می‌گردد؟ چه زمانی واتس‌اپ به حالت عادی باز می‌گردد؟
۱۴۰۱/۳/۹

** FOR IFA 2022 Press Registration - Milad Ehrampoush **

بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط فیس‌بوک، این اختلال به دلیل مشکلات در DNS فیس‌بوک بوده که سبب شد حتی ارتباطات داخلی کارکنان فیس‌بوک با یکدیگر دچار اختلال شده و در بعضی از اخبار شاهد مشکلاتی در ورود کارکنان فیس‌بوک به ساختمان این کمپانی به دلیل اختلال کارت‌های ورود بودیم. در پی این اتفاق ارزش سهام فیس‌بوک بیش از ۵ درصد کاهش پیدا کرد. گفته می‌شود که با توجه دورکار بودن کارمندان فیس‌بوک و نیاز به حضور فیزیکی برای بازگشت سرورها، این بازگشت با تاخیر مواجه شده است. هنوز از ابعاد خرابی‌های پس از این بحران اطلاعاتی در دست نیست. 

image

 

در آخرین بروزرسانی که در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده، فیس‌بوک، واتس اپ و اینستاگرام توسط بعضی از کاربران همینک قابل رویت است. گزارش کاربران جی‌اس‌ام این را نشان می‌دهد که در حال حاضر دسترسی به اینستاگرام وجود داشته اما امکان اضافه کردن پست و استوری تا به این لحظه وجود ندارد. 

این در حالیست که این سرویس‌ها بیش از ۷ ساعت از دسترس خارج بوده‌اند و باید منتظر اخبار بعدی از سمت فیس‌بوک باشیم.

به روزرسانی ساعت ۲:۱۵ بامداد: واتس‌اپ به حالت عادی بازگشت و برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت. 

به روزرسانی ساعت ۲ بامداد: تعدادی از کاربران ایرانی موفق شده‌اند که استوری خود را در اینستاگرام به روز کنند. 

- این خبر در حال بروزرسانی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)