خانهاخبار
گوشی جدید وان پلاس به نام 9 RT تا آخر این ماه عرضه می‌شود

گوشی جدید وان پلاس به نام 9 RT تا آخر این ماه عرضه می‌شود

گوشی وان پلاس RT9 با مشخصاتی مشابه پرچم داران مانند چیپست اسنپ دراگون 888 و دوربین 50 مگاپیکسلی تا اواخر این ماه به طور رسمی معرفی می‌شود.
۱۴۰۰/۷/۱۲

اگر شایعه مطرح‌شده در فضای مجازی صحت داشته باشد، وان پلاس 9 آر تی اواخر مهر امسال برای علاقه‌مندان به محصولات وان پلاس معرفی خواهد شد. گوشی وان پلاس 9 RT  15 اکتبر وارد بازار می شود . وبسایت Leaksters ادعا می‌کند که این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 870 خواهد بود.  به نظر می‌رسد این شایعه اشتباه است، زیرا طبق اطلاعات منتشر شده پلتفرم معتبر Geekbench که برای مقایسه سیستم عامل‌ها و گوشی‌های مختلف است، گوشی بعدی وان پلاس که احتمالاً 9 RT نام دارد با چیپست اسنپدراگون 888 و در سه نسخه با حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

image

 

اطلاعات منتشر شده در این وبسایت به ما این اطمینان را می‌دهد که این چیپست متعلق به یک گوشی پرچمدار 2021 است، زیرا اسم کد آن lahaina است، در حالی که اسنپدراگون 870 با کد kona اجرا می‌شود. از لحاظ عملکرد، اعداد درج شده برای پردازنده تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نیز به اسنپدراگون 888 نزدیک‌تر هستند، بنابراین وان پلاس  RT 9 یک به روز رسانی جزئی نسبت به وان پلاس 9R دارد. وان پلاس ۹ RT، بعضی ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگر را  مثل نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی را از وان پلاس ۹ R به ارث برده است.

شرکت چینی وان پلاس احتمالا به دلیل کمبود جهانی تراشه تصمیم گرفته است ساخت سری پرچمداران وان پلاس 9T و 9T Pro را از برنامه خارج کند تا امسال تنها یک پرچمدار معرفی کرده باشد.

وان پلاس 9 RT مجهز به دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و حسگر IMX766 سونی است؛ مشابه این دوربین را در دو پرچمدار وان پلاس 9 و اوپو فایند ایکس 3 پرو هم می‌بینیم. در برخی از شایعات اشاره شده است که وان پلاس ۹ آر تی اوایل فقط به برخی از بازارها ازجمله هند و چین محدود خواهد بود و در آینده به بازارهای مختلف دنیا راه خواهند یافت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)