خانهاخبار
پوکو M4 پرو از همیشه به معرفی نزدیک‌تر شده است

پوکو M4 پرو از همیشه به معرفی نزدیک‌تر شده است

پوکو M4 پرو 5G به زودی جایگزین پوکو M3 پرو 5G خواهد شد و عرضه آن برای بازار‌های جهانی خواهد بود.
۱۴۰۰/۷/۱۱

زیر برند مستقل شیائومی یعنی پوکو، مدل پوکو M3 پرو 5G را در ماه می عرضه کرد و ظاهراً تقریباً آماده است که مدل بهتر و بروز‌تری را جایگزین آن کند. این جانشین، پوکو M4 پرو 5G نامیده می‌شود و امروز تعدادی گواهینامه مختلف برای آن دریافت شده است.

اول از همه، تاییدیه نام این گوشی است که  پوکو M4 Pro 5G نام گذاری شده است. سپس شماره مدل آن یعنی: 21091116AG که این G در انتها نشان می‌دهد که این مدل نه فقط برای بازار چین بلکه برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

image

در مرحله بعد، گواهینامه‌ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه می‌شود، چیزی که نسل قبلی آن نداشت. این ظرفیت در واقع یک پیشرفت بزرگ نسبت به توان 18 واتی M3 Pro 5G است. یکی از افرادی که این اسناد را پیدا کرده است به این موضوع اشاره می‌کند که پوکو M4 پرو 5G از چیپست مدیاتک استفاده خواهد کرد، که با توجه به رده قیمتی که در آن قرار دارد منطقی خواهد بود.

متأسفانه این تنها چیزی است که ما در مورد پوکو M4 Pro 5G می‌دانیم، و این مورد که پس از طی مراحل تاییدیه گواهینامه این گوشی، به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. اما از آنجا که به لطف این اطلاعات که در معرض دید عموم قرار گرفت، امیدوارم در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)