خانهاخبار
پوکو ام4 پرو 5G قرار است به زودی معرفی شود

پوکو ام4 پرو 5G قرار است به زودی معرفی شود

جدیدترین گوشی هوشمند سری M پوکو با دریافت گواهی‌های مختلف به عرضه رسمی نزدیک‌تر شده است.
۱۴۰۰/۷/۱۰

برند مستقل زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکو در ماه اردیبهشت سال گذشته گوشی هوشمند ام3 پرو 5G را رونمایی و عرضه کرد. حالا امروز بر اساس گزارشی از GSMArena، پوکو قصد دارد جایگزینی مناسب و بهتر برای ام3 پرو 5G عرضه کند. این جانشین که از قرار معلوم پوکو ام4 پرو 5G نام دارد، امروز گواهی‌ها و تاییدیه‌های مختلفی را کسب نموده و به رونمایی رسمی نزدیک شده است.

اولین نکته‌ای که در این گواهی‌ها دیده می‌شود، اسم رسمی این گوشی هوشمند است که ام4 پرو 5G نام گرفته است. به علاوه، پوکو ام4 پرو 5G با شناسه مدل 21091116AG در این گواهی‌ها دیده شده است. حرف G در انتهای این شناسه نشاندهنده عرضه جهانی این گوشی هوشمند است.

image

از دیگر مشخصات ذکر شده در گواهی‌های پوکو ام4 پرو 5G می‌توان به پشتیبانی از شارژ 33 واتی اشاره کرد که نسبت به توان شارژ 18 واتی ام3 پرو 5G بهبود بزرگی محسوب می‌شود. به علاوه، براساس این تاییدیه‌ها، پوکو ام4 پرو 5G از تراشه مدیاتک بهره خواهد برد که که به احتمال زیاد از نسخه‌ها قدرتمند این تراشه خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز اطلاعات و جزئیات دیگری از پوکو ام4 پرو 5G منتشر نشده است اما باید انتظار داشت که پوکو به زودی از جدیدترین گوشی هوشمند سری M خود رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)