خانهاخبار
ساعت هوشمند ویوو واچ 2 با پشتیبانی از eSIM در راه است

ساعت هوشمند ویوو واچ 2 با پشتیبانی از eSIM در راه است

به نظر می‌رسد که نوبت به عرضه جانشین اولین ساعت هوشمند ویوو رسیده و با توجه به شایعات، این محصول به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۱۰

ماه گذشته برای شرکت ویوو بسیار پر هیاهو محسوب می‌شود؛ این شرکت از گوشی‌های سری X70 خود در کشور چین رونمایی کرد، سپس گوشی iQOO Z5 را در کشور هند عرضه کرده و سرانجام به فروش گوشی‌های X70 پرو و پرو پلاس در سطح جهانی پرداخت. حالا به نظر می‌رسد که توجه این شرکت به سوی ساعت‌های هوشمند جذب شده است؛ زیرا به گفته برخی افشاگران، ساعت هوشمند ویوو واچ 2 با نمایشگر دایره‌ای و پشتیبانی از eSIM در راه است.

منبع این شایعه، افشاگر فعال در شبکه اجتماعی ویبو یا همان Digital Chat Station‌ است که این روز‌ها خیلی نامش را می‌شنویم. به احتمال زیاد این شایعه حقیقت داشته باشد زیرا نخستین ساعت هوشمند ویوو یا همان ویوو واچ نیز در همین ماه‌های سال گذشته معرفی شده بود.

image

 

متاسفانه اطلاعات چندی درباره این ساعت هوشمند نداریم؛ اما به گفته منابع، پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل ویوو در این ساعت بهبود فراوانی یافته است. این امر احتمالا بدین معناست که تعداد اپلیکیشن‌های محدود آن افزایش یافته و کاربران می‌توانند نسخه مخصوص ساعت هوشمند بسیاری از اپلیکیشن‌ها گوشی هوشمند ویوو خود را دانلود کنند.

از برخی ویژگی‌های ویوو واچ 2 می‌شود به نمایشگر امولد، پشتیبانی از NFC و عمر باتری طولانی مدت اشاره کرد؛ امیدواریم که این محصول برخلاف نسل گذشته تنها محدود به بازار چین نباشد و همانند گوشی‌های X70 پرو و X70 پرو پلاس، در سطح جهان نیز عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)