خانهاخبار
آیفون 13 پرو مکس جایزه بهترین نمایشگر را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

آیفون 13 پرو مکس جایزه بهترین نمایشگر را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

دیسپلی‌میت که به رسم‌ همیشه نمایشگر گوشی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، به تازگی جایزه بهترین نمایشگر را به گوشی آیفون 13 پرو مکس اپل اهدا کرده است.
۱۴۰۰/۷/۹

پس از عرضه سری آیفون 13 اپل، دیسپلی‌میت نمایشگر آیفون 13 پرو مکس و تکنولوژی پرو موشن قرار گرفته روی آن را بررسی کرده و نتایج نیز خارق العاده بوده‌‌اند. جدیدترین پرچمدار اپل موفق شده تا جایزه بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند دیسپلی‌میت را به خود اختصاص داده و امتیاز A+ را دریافت کند. این گوشی توانسته تا ۱۲ رکورد جدید ثبت کرده و یا با رکورد‌های پیشین برابری کند.

image

نمایشگر آیفون 13 پرو مکس در کارخانه برای کنتراست بی‌نظیر و دقت رنگ عالی تنظیم شده است. این گوشی از محتوای sRGB و DCI-P3 پشتیبانی کرده و هر دو رو با بالاترین کیفیت ممکن رندر می‌کند. نمایشگر آیفون 13 پرو مکس موفق به دریافت امتیاز ۰.۵ در بخش JNCD شده که مربوط به تشخیص دقت رنگ‌ها است؛ امتیاز‌های زیر ۱ در این بخش بدین معناست که نمی‌شود بدون چشم غیر مسلح تفاوتی را در رنگ تولیدی تشخیص داد.

دقت در رندر شدن رنگ‌ها نیز با توجه به تصویر پخش شده تغییری نخواهد کرد. با روشن نگه داشتن نور صفحه اتوماتیک و نمایش تصویری سفید رنگ، میزان روشنایی نمایشگر به ۱۰۵۱ نیت برای محتوای sRGB و DCI-P3 رسیده و با خاموش کردن نور صفحه اتوماتیک، این عدد به ۸۴۶ نیت می‌رسد.

نمایشگر سری آیفون 13 از HDR10 و دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند؛ حداکثر روشنایی نمایشگر برای محتوای HDR، ۱۲۰۰ نیت است. صفحه آیفون  پرو مکس تنها ۴.۵ درصد از نور را منعکس می‌کند که بهترین عملکرد تا به حال در دیسپلی‌میت است. در نهایت، حالت True Tone نیز حرارت رنگ‌ها و بالانس آنها را با توجه به نور محیط تغییر می‌دهد.

این نمایشگر به توجه به پنل امولد خود، عملکرد بسیار خوبی نیز از لحاظ زاویه دید دارد. در هنگام نگاه کردن به این نمایشگر در زاویه ۳۰ درجه، این پنل تنها ۲۴ درصد از روشنایی خود را از دست می‌دهد. نکته جالب این است که نمایشگر این گوشی در حالت‌های عمودی یا افقی با عینک‌های آفتابی پولاروید نیز قابل دیدن است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mehdi

۱۴۰۱/۱/۱۶
رایگان بودن

علی

۱۴۰۱/۱/۱۰
عالی

حامد

۱۴۰۰/۷/۹
خوب عزیز جان
سامسونگ پنل های اپل رو می زنه
مثل این می مونه‌ یه ماشین بخری، بعد بگی من ساختمش!
و جایزه خوب بودن ماشینم بِدن به تو!
(نهایت بی منطقی)