خانهاخبار
پوکو C31 با تراشه هلیو G35 و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی رسما معرفی شد

پوکو C31 با تراشه هلیو G35 و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی رسما معرفی شد

امروز پوکو از دومین عضو سری C خود رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۹

مهر سال گذشته بود که پوکو با عرضه پوکو C3 رسما از سری C گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد که به عنوان یک میان‌رده مقرون به صرفه حدود 2.5 میلیون واحد در هند فروخت. اکنون امروز پوکو از دومین عضو سری C یعنی پوکو C31 پرده‌برداری کرد.

image

 

قلب تپنده پوکو C31 تراشه هلیو G35 است یک پردازنده هشت هسته‌ای و 12 نانومتری محسوب می‌شود.  در کنار این تراشه، دو مدل رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. البته حافظه داخلی پوکو C31 از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

image

 

در کمال تعجب، پوکو C31 با اندورید 10 عرضه می‌شود که شاید یک نکته منفی برای این گوشی هوشمند تلقی شود. البته پوکو به کاربران وعده داده است که در رابط کاربری گوشی میان‌رده خود هیچگونه تبلیغاتی به نمایش گذاشته نخواهد شد. پوکو C31 مجهز به نمایشگر اچ‌دی پلاس 6.53 اینچی با نسبت تصویر 20 به 9 است که گواهی نمایشگر مخصوص مطالعه را دریافت کرده است. این نمایشگر همچنین میزبان ناچ دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

image

 

قاب پشتی پوکو C31 از جنس پلی کربنات است که با حالتی دو رنگ طراحی نسبتا خوبی دارد و همچنین میزبان سه دوربین به ترتیب اصلی 13 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در زیر مجموعه دوربین‌ها، لوگوی شرکت پوکو خودنمایی می‌کند و در سمت راست بدنه، سنسور اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور قرار گرفته است.

image

 

نکته جالب پوکو C31 پوشانده شدن درگاه‌های آن به وسیله پوشش نانویی P2i است که جلوی ورود ذرات گرد و غبار، رطوبت و قطرات آب به درگاه‌ها را می‌گیرد. منبع تغذیه پوکو C31 یک باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است که بر اساس ادعای پوکو طول عمر بالایی دارد.

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو C31 در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد و فروش آن نیز در هند و از روز 10 مهر آغاز خواهد شد. به علاوه، پوکو C31 با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت تنها 115 دلار قیمت دارد و نسخه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 130 دلار به فروش خواهد رسید.

image

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)