خانهاخبار
سامسونگ صفحه پشتیبانی گلکسی اس 21 FE را حذف کرد

سامسونگ صفحه پشتیبانی گلکسی اس 21 FE را حذف کرد

به نظر می‌رسد دیگر لغو عرضه گلکسی اس 21 FE قطعی است.
۱۴۰۰/۷/۸

بر اساس شایعات، عرضه گلکسی اس 21 FE که یک نسخه ارزان از پرچمدار سامسونگ یعنی سری اس 21 محسوب می‌شد و برای بالا بردن میزان فروش سری اس 21 قرار بود روانه بازار شود، لغو شده است.

 براساس گزارشی از GSMArena، سامسونگ صفحه پشتیبانی گلکسی اس 21 FE را از وبسایت خود حذف کرده است و شایعات پیرامون لغو
عرضه این گوشی هوشمند را بار دیگر قوت بخشیده است. در خبری که قبلا منتشر شده بود، یکی از مدیران سامسونگ خبر از لغو مراسم رونمایی از گلکسی اس 21 FE داده بود و کاربران دلیل این توقف عرضه را مشکلات تامین تراشه می‌دانستند.

image

 

همان طور که در سرچ موتور جستجوگر گوگل مشاهده می‌کنید، تمامی صفحات پشتیبانی بین‌المللی گلکسی اس 21 FE از تمامی سایت‌ها حذف شده است. این صفحات که هنوز در کش موتور گوگل هستند شامل اطلاعاتی درباره گلکسی اس 21 FE بودند که برخی از مشخصات آن را نشان می‌داد. اما شاید تاخیر چندباره گلکسی اس 21 FE سرانجام به توقف عرضه این گوشی هوشمند ختم شده است. در ماه اوت سال میلادی جاری زمانی که گلکسی اس 21 FE در تصویری که در آن این گوشی هوشمند همراه با کیف مدرسه بود مشاهده شد، اکثر کاربران تصور کردند که گلکسی اس 21 FE به زودی عرضه خواهد شد اما پس از طی چند هفته و اتمام ماه اوت، خبری از گلکسی اس 21 FE نشد. به علاوه، پس از آن تاریخ نیز اخباری درباره عرضه زودهنگام گلکسی اس 21 FE منتشر شد که همگی حاکی از قطعی بودن عرضه نسخه طرفداران گلکسی اس 21 بودند اما دوباره این اخبار رد شد.

image

 

بر اساس اخرین اخبار منتشر شده درباره معرفی گلکسی S21 FE، قرار بود سامسونگ با برگزاری مراسم آنپکد این گوشی هوشمند را در ماه اکتبر رونمایی و معرفی کند. اما حالا با لغو شدن این مراسم و حذف شدن صفحه پشتیبانی این گوشی هوشمند، سرنوشت گلکسی اس 21 FE نامعلوم است. از آن سو، گلکسی اس 21 FE قرار بود با تراشه کمیاب اسنپدراگون 888 عرضه شود که همان تراشه‌ای است که در گلکسی زد فلیپ استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ در تامین تراشه اسنپدراگون 888 به مشکل برخورده است و از آن سو، فروش گلکسی زد فلیپ 3 نیز بسیار چشمگیر است. در این راستا، سامسونگ ترجیح داده است که عرضه و فروش گلکسی زد فلیپ 3 را ادامه دهد.

البته شایان ذکر است که گلکسی اس 21 FE یک نخسه اگزینوس هم داشت اما شاید مشکل تامین تراشه شاید تنها مشکل سامسونگ نباشد. نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 نیز قرار است به زودی در ماه ژانویه عرضه شود و شاید عرضه گلکسی اس 21 FE برای سامسونگ چندان توجیه تجاری و اقتصادی نداشته باشد.

image

درنهایت باید اشاره کرد که بر اساس برخی از شایعات منتشر شده، سامسونگ حدود 10000 واحد از گلکسی اس 21 FE تولید کرده است. حتی به نظر می‌رسد سامسونگ مشکلات خط تولید خود را نیز حل کرده است اما شاید مشکلات تامین تراشه و نزدیکی زمان معرفی سری گلکسی اس 22 سامسونگ را از عرضه گلکسی اس 21 FE منصرف کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)