خانهاخبار
آنر در حال حاضر سومین برند برتر گوشی همراه در کشور چین است

آنر در حال حاضر سومین برند برتر گوشی همراه در کشور چین است

بر اساس گزارش اختصاصی Counterpoint برند آنر در حال حاضر سومین برند مطرح گوشی همراه در کشور چین به شمار می‌رود.
۱۴۰۰/۷/۸

در کشور چین برندهای مطرح زیادی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا فعالیت دارند که همین امر سبب شده تا رقابت در بین تولید کنندگان گوشی بیشتر از سایر کشورها باشد. این ماه برند آنر موفق شده که رقیب قدرتمند خود، شیائومی را کنار زده و در رده سوم بزرگ‌ترین برندهای گوشی همراه چین قرار گیرد. طبق داده‌های منتشر شده Counterpoint فروش گوشی‌های آنر در ماه آگوست از شیائومی بیشتر بوده و این برند را در جایگاه سوم بعد از دو برند اوپو و ویوو  قرار داده است.

نمودار پرفروش‌ترین برندها در چین یک سال اخیر

این گزارش بیان می‌کند در ماه آگوست فروش گوشی‌های آنر رشد 15 درصدی داشته که این رشد برند آنر را تبدیل به یکی از برندهای منطقه با بیشترین سرعت رشد می‌کند. بنظر می‌رسد آنر پس از جدایی از هواوی به خوبی توانسته جایگاه خود را در بازار پر رقابت گوشی پیدا کند و با برنامه ریزی دقیق، زمینه محبوبیت بیشتر این برند را فراهم سازد. زمانی که آنر به برندی مستقل تبدیل شد، ارتباط خوبی با تولید کنندگان قطعات چینی پیدا کرد و در ساخت گوشی‌های خود از فناوری‌های نوین استفاده نمود. تیم تخصصی به همراه سخت افزار قوی، سبب تثبیت جایگاه آنر در بین برترین برندهای تولید کننده گوشی همراه شد و سری هواوی 50 نقش مهمی در آن ایفا کرده است. این سری با محبوبیت گسترده‌ای از سمت مردم روبه‌رو شد و سری آنر مجیک 3 در بین گوشی‌های پرچمدار درخشید.

در ادامه Counterpoint پیش بینی می‌کند که آنر در نیمه دوم سال 2021، قوی‌تر از همیشه ظاهر شود و بتواند رتبه خوبی در بین برندهای دیگر به خود اختصاص دهد. امسال گوشی آیفون 13 و محصولات جدید برندهای شیائومی، اوپو و ویوو روانه بازار می‌شوند که ورود این گوشی‌ها رقابت در ماه‌های باقی مانده از سال را افزایش می‌دهد. آنر در داخل کشور چین فروش بیشتری نسبت به مارکت‌های خارجی دارد و بنظر می‌رسد محبوبیت آن در کشورهای دیگر، به مرور زمان افزایش پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

fhfh

۱۴۰۰/۷/۱۴
شیاومی تمرکزش و گذاشته رو صادرات .انر به دلیل اینکه زیر مجموعه هواوی هست در خارج چین طرفدار نداره و برای همین تمرکز کرده در بازار چین.