خانهاخبار
وان پلاس بادز Z2 سیستم نویز کنسلینگ و عمر باتری بهبود یافته را به همراه خواهد داشت

وان پلاس بادز Z2 سیستم نویز کنسلینگ و عمر باتری بهبود یافته را به همراه خواهد داشت

قرار است به زودی شاهد معرفی جانشین ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z باشیم که بادز Z2 نام داشته و به گفته یکی از افشاگران، دارای سیستم نویز کنسلینگ و عمر باتری بهبود یافته خواهد بود.
۱۴۰۰/۷/۷

شرکت وان پلاس قرار است در ماه آینده از جانشین ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z رونمایی کند که نام آن، بادز Z2 خواهد بود. در هفته گذشته شاهد لو رفتن رندرهایی از این ایرفون بی‌سیم بودیم و حالا «مکس جی» که یک افشاگر است، جزئیات بیشتری را درباره این محصول با سبک و سیاق همیشگی خود منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد که بزرگترین تغییر صورت گرفته در این ایرفون، افزودن سیستم نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای محیط به آن باشد که در نسخه پیشین حضور نداشت. این ایرفون‌ها با نسخه جدید بلوتوث 5.2 عرضه شده که نسبت به نسخه 5.0، عملکرد بهتری دارد؛ پشتیبانی از دالبی اتموس نیز در این محصول وجود خواهد داشت.

image

 

وان پلاس همچنین توانسته تا عمر باتری این محصول را بهبود ببخشد؛ این ایرفون‌ها به تنهایی تا ۷ ساعت دوام آورده و با استفاده از کیس شارژ آنها، زمان استفاده از بادز Z2 ‌به ۳۸ ساعت می‌رسد که نسبت به ۲۰ ساعت عمر باتری نسل پیشین، یک بهبود جدی محسوب می‌شود. پس از شارژ این ایرفون‌ها به مدت ۱۰ دقیقه، معادل ۵ ساعت عمر باتری را دریافت خواهید کرد.

همانند گذشته، این ایرفون‌ها نیز گواهی IP55 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دریافت کرده و برای استفاده در هنگام ورزش یا پیاده روی در باران نیز محصول مناسبی هستند. وان پلاس بادز Z2 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

قیمت نسل اول این ایرفون‌ها، ۵۰ دلار بود؛ بنابراین به احتمال زیاد وان پلاس بادز Z2 یکی از ارزان‌ترین ایرفون‌های بی‌سیم بازار با پشتیبانی از نویز کنسلینگ خواهد بود. البته بعید نیست که وان پلاس قیمت این محصول را نیز به طور چشمگیری افزایش دهد.

نخستین باری که شایعات مربوط به وان پلاس بادز Z2 را شنیدیم، بسیاری آن را نسخه لایت بادز پرو ۱۵۰ دلاری می‌دانستند و پس از گذشت چند هفته مشخص شد که این ایرفون مربوط به سری بادز Z است. درباره ایرفون جدید و مقرون به صرفه احتمالی وان پلاس چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)