خانهاخبار
اولین رندر گلکسی اس 22 الترا لو رفت؛ گلکسی نوت دوباره متولد می‌شود!

اولین رندر گلکسی اس 22 الترا لو رفت؛ گلکسی نوت دوباره متولد می‌شود!

رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 22 الترا نشان می‌دهند که این گوشی با نه‌تنها پرچمدار سری اس خواهد بود، بلکه احتمالا گلکسی نوت بعدی هم هست!
۱۴۰۰/۷/۳

سرانجام پس از هفته‌ها شایعه درباره گلکسی اس 22 الترا و انتشار رندرهای مختلفی از آن، منبع مورد اعتماد دنیای فناوری، OnLeaks، رندرهایی رسمی از گلکسی اس 22 الترا منتشر کرد تا بالاخره با ظاهر این گوشی هوشمند بالارده بیشتر آشنا شویم. در واقع به دلیل آن که OnLeaks منبعی معتبر برای اخبار دنیای فناوری است، می‌توان به درست بودن طراحی رندری پرچمدار بعدی سامسونگ امیدوار بود. البته شایان ذکر است که همان طور که می‌دانیم تصاویر رندری ممکن است با محصول نهایی مطابقت نداشته باشند و حتی اگر این رندرها بر اساس محصولی واقعی نیز ترسیم شده باشند ممکن در نهایت مواردی مثل شکل دوربین‌ها یا رنگ دستگاه متفاوت از این رندرها باشد.

image

در هر صورت با نگاهی کوتاه به رندرهای گلکسی اس 22 الترا می‌توان شباهت این گوشی هوشمند به سری گلکسی نوت را متوجه شد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با ادغام کردن دو سری نوت و اس، طرفداران سری گلکسی نوت را راضی نگه دارد. به علاوه، بخش‌های بالا و پایین گلکسی اس 22 الترا موجود در تصاویر طراحی صاف و تختی دارند و از طراحی استوانه‌ای شکلی (لبه‌های خمیده) بهره می‌برد که ممکن است یادآور طراحی هواوی میت 30 پرو با نمایشگر آبشاری (Waterfall Display) باشد. البته باید اشاره کرد که انحنای پرچمدار نسل بعدی سامسونگ به میزان انحنای هواوی میت 30 پرو نخواهد بود.

image

در قاب پشتی گلکسی اس 22 الترا نیز دوربین چهارگانه قرار دارد که بسیار به چینش و ساختار دوربینی گلکسی اس 21 الترا شباهت دارد. این طراحی که طراحی P نام دارد در پرچمدار نسل قبلی سامسونگ نیز وجود داشت. به علاوه، ناج دوربین سلفی گلکسی اس 22 الترا نیز به مانند نسل قبلی بدون تغییر حفظ شده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 22 الترا که اخبار زیادی پیرامون آن منتشر شد مجهز بودن به محفظه نگه‌داری قلم هوشمند سامسونگ یعنی اس پن است که اخبار قبلی  مبنی بر وجود این محفظه در نسل بعدی پرچمدار سامسونگ را تایید می‌کند. البته به نظر می‌رسد این طراحی نوین سامسونگ قربانی نیز به همراه داشته است چرا به احتمال زیاد سامسونگ برای قرار دادن محفظه اس پن مجبور به استفاده از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی گلکسی اس 21 الترا برای گلکسی اس 22 الترا شده است.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی اس 22 الترا می‌توان به نمایشگر خمیده 6.8 اینچی اشاره کرد که از نرخ نوسازی و رزولشون تصویری بالای بهره می‌برد. ابعاد این گوشی هوشمند نیز به 163.2 x 77.9 x 8.9mm می‌رسد و ضخامت آن نیز معادل 10.5 میلی‌متر است. درنهایت باید اشاره کرد که امسال هیچ گوشی هوشمندی از سری گلکسی نوت عرضه نشد ولی سامسونگ با عرضه گلکسی اس 21 الترا و گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از اس پن به نوعی سری نوت خود را به همراه این دو سری روانه بازار کرد تا کاربران جای خالی سری نوت را احساس نکنند! البته باید اشاره کنیم که به احتمال زیاد سری گلکسی اس 22 در سه‌ماهه اول سال میلادی بعدی یعنی 2022 معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۷/۵
من اس 21 اولترا رو گرفتم حدود 5 ماه میشه دارم ازش استفاده میکنم البته قلم اس پن رو نگرفتم تا ببینم تجربه کار با قلمش چجوریه ولی خود گوشی از همه نظر چه زیبایی و استحکام و چه کارایی معرکست حرف نداره سریعترین گوشی اندرویدی هستش ک من تا حالا ازش استفاده کردم ولی خب من خودم شخصا عاشق سیستم عامل ios آیفون هستم قبل این اس 21 هم یه آیفون 11 پرو خریده بودم همه چیزش عالی بود اما توی کار سنگین و استفاده مداوم باطری خوبی نداشت کلا اکثر آیفونهای جدید همینطورن باطریهای کاربر پسندی ندارن نمیدونم چرا اپل با این همه اعتباری ک توی دنیای گوشی داره یه فکری بحال باطری گوشیاش نمیکنه آخه با این ابعاد و وزنی ک آیفونها دارن همیشه از سنگینترین گوشیهای پرچمدار بازار بحساب میان ولی با این وزن و ابعاد باطری هایی با ظرفیت کم استفاده میکنن دلیلش رو نمیفهمم حتی ظرفیت دقیق باطریاشو توی مشخصات گوشی دقیق بیان نمیکنه این شرکت / امیدوارم این آیفون های جدید ینی آیفون 13 فقط از نظر باطری بهتر از سری های قبلی آیفون باشن چون از نظر زیبایی و کیفیت ساخت که آیفون حرف اول رو میزنه همیشه و از نظر سیستم عامل هم همیشه حرف اول رو میزنه و فقط اگه اینبار این آیفونهای جدید باطریشون خوب باشه صد درصد گوشی بعدی ک میگیرم آیفون 13 پرو هستش / در مورد گلکسی اس 22 هم که باید بگم دنیای گوشیهای جدید نمیدونم چرا داره به سمت سنگینتر شدن و قطورو ذخیمتر شدن میره گوشیهای جدید هربار ذخیمتر و سنگینتر از نسخه قبلی خودشون میشن علتش درسته ک بخاطر سخت افزار قوی تر و باطریهای بزرگتره ولی یادمه یه زمانی گوشیها داشتن به سمت نازکتر شدن و سبکتر شدن میرفتن حتی با وجود قوی تر شدن گوشیها بازم نازکتر میشدن مثل دوره گلکسی اس 6 و اس 7 و آیفون 6 و 7 چقد خوب بود سایز مناسب و قدرت خوب امیدوارم در آینده تکنولوژی بیشتر پیشرفت کنه و گوشیهای قدرتمند پرچمدار با وزن کم و نازکتر از قبل ساخته بشن فکرشو بکنین همین اس 21 اولترا با همین قدرت و مشخصات اگ وزنش 120 گرم بود چقد لذت بخش بود کار کردن باهاش یا آیفون 13 با همین قدرت 120 گرم بود و قطرش مثلا بین 6 تا 7 بود چقد خفن میشد هعییی