خانهاخبار
توییتر ارسال پاداش با بیت کوین را فراهم کرد

توییتر ارسال پاداش با بیت کوین را فراهم کرد

توییتر بعد از گذشت ۵ ماه به گفته خود عمل کرده و ارسال پاداش با شبکه لایتنینگ بیت کوین را درون توییتر فراهم کرد.
۱۴۰۰/۷/۲

طبق گزارش Decrypt، بر اساس این اپدیت منتشر شده سرویس پاداش‌دهی (Tip) برای انجام تراکنش‌های کوچک بیت کوین از شبکه لایتنینگ استفاده می‌کند. این سرویس از کیف پول‌های حضانتی و غیر حضانتی پشتیبانی می‌کند. 

توییتر با این اقدام، شروع به ارائه ویژگی های پرداخت مبتنی بر بیت کوین از جمله پشتیبانی از کیف های Lightning، به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگتر برای حمایت از سازندگان در سیستم عامل های خود می کند.

image

این شرکت در تماس با خبرنگاران این ویژگی ها را اعلام کرد و خاطرنشان کرد: «بیت کوین بدون موانع جهانی فعالیت می کند» و اعلام کرد که ابتکارات رمزنگاری آن، به شرکت در «اخبار غیرمتمرکز در حال تحول» کمک خواهد کرد.

برای استفاده از این ویژگی پاداش‌دهی در توییتر دو گزینه در دسترس کابران خواهد بود. اولین مورد از طریق منوی گزینه های پرداخت است که شامل Square's Cash App و Go Fund Me است، که به کاربران امکان می‌دهد راهنمایی‌هایی را به آدرس بیت کوین ارسال کنند یا به روشی معمولی پول ارسال کنند.

گزینه دیگر از طریق Strike است که درواقع یک برنامه پرداخت بیت کوین روی شبکه Lightning به حساب می‌آید. این سرویس به اصطلاح لایه دوم شبکه بیت کوین است که برای بهبود سرعت و کاهش هزینه‌های معامله انجام می‌شود؛ همچنین شبکه Lightning برای تراکنش‌های کوچک، بسیار عالی خواهد بود.

image

توییتر اعلام کرد این سیستم پاداش‌دهی با بیت کوین روز پنجشنبه برای همه افرادی که از دستگاه iOS استفاده می‌کنند در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و پشتیبانی دستگاه‌های Android در آینده نزدیک ارائه می‌شود.

عرضه این ویژگی در حالی صورت می گیرد که این شرکت به سرعت در راه اندازی محصولات اجتماعی و پرداختی به کاربران خود کمک می‌کند تا از فعالیت خود خارج از پلتفرم درآمد کسب کنند. این محصولات، که برای گروه بسیار کمی از مردم در دسترس بوده است، شامل سرویس‌هایی به نام «Super Followers» و «Spaces» است که به کاربران اجازه می دهد رویدادهایی را برای مخاطبان اختصاصی میزبانی کنند. نظر شما درباره این سیستم پاداش‌دهی چیست و فکر می‌کنید آینده آن چگونه خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)