خانهاخبار
مایکروسافت سرفیس گو 3 به همراه پردازنده‌های جدید اینتل معرفی شد

مایکروسافت سرفیس گو 3 به همراه پردازنده‌های جدید اینتل معرفی شد

شرکت مایکروسافت در رویداد امشب سرفیس خود از جدیدترین لپ‌تاپ مقرون به صرفه خود، یا همان سرفیس گو 3 رونمایی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۶/۳۱

مایکروسافت سرفیس گو 2 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه بازار است و این شرکت آمریکایی در امروز جانشین آن را نیز که سرفیس گو 3 نام دارد معرفی کرد. این دستگاه شباهت زیادی به سرفیس گو 2 دارد؛ نمایشگر این لپ‌تاپ دقیقا همان نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۹۲۰ نسل پیشین بوده و دوربین‌ها، اسپیکر‌ها، پورت‌ها و ابعاد این دو مدل نیز کاملا یکسان هستند.

image

تفاوت اصلی اما، در بخش پردازنده دیده می‌شود. سرفیس گو 3 از نسل جدیدتری از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند که شامل پنتیوم گلد 6500Y یا Core i3-10100Y هستند؛ این پردازنده‌ها به نسبت پنتیوم گلد 4425Y و Core m3‌ نسل پیشین یا همان سرفیس گو 2، قدرت بیشتری دارند.

به گفته مایکروسافت، سرفیس گو حالا برای افرادی که استفاده‌های حرفه‌ای تری از لپ‌تاپ خود دارند نیز پاسخگو است و حدود ۶۰ درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود عمل می‌کند. این لپ‌تاپ به همراه سیستم عامل ویندوز 11 عرضه شده و دوربین آن از ویژگی تشخیص چهره Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند.

image

نسخه‌های اداری سرفیس گو 3، به همراه ویندوز 10 یا 11 پرو عرضه خواهند شد. به گفته مایکروسافت، سرفیس گو 3 از MPP یا Microsoft Pen Protocol‌ نیز پشتیبانی کرده و امکان استفاده از قلم استایلس با آن وجود دارد، هرچند باید قلم را به طور جداگانه خریداری کنید. نسخه‌ای از این لپ‌تاپ با امکان اتصال به اینترنت همراه LTE نیز ارائه خواهد شد که به گفته مایکروسافت، باتری آن تمام روز را دوام می‌آورد.

image

پیش فروش مایکروسافت سرفیس گو 3 از امروز آغاز شده و این لپ‌تاپ اقتصادی با قیمت ۴۰۰ دلار قابل سفارش است. متاسفانه هنوز امکان پیش خرید نسخه LTE وجود ندارد ولی به گفته مایکروسافت، می‌توانیم در ماه‌های آتی منتظر آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)