خانهاخبار
آمازون از نسل جدید کتاب‌خوان کیندل پیپروایت رونمایی کرد

آمازون از نسل جدید کتاب‌خوان کیندل پیپروایت رونمایی کرد

شرکت آمازون در امروز از نسل جدید کتاب‌خوان محبوب خود، یعنی کیندل پیپر‌وایت رونمایی کرد. این شرکت دو نسخه از این کتاب‌خوان را که پیپروایت و پیپروایت سیگنچر ادیشن نام دارند، معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۶/۳۱

شرکت آمازون در امروز از نسل جدید کتاب‌خوان محبوب خود یا همان کیندل پیپروایت رونمایی کرد. این کتاب‌خوان‌ها که کیندل پیپروایت و پیپروایت سیگنچر ادیشن نام دارند، با یکدیگر شباهت بسیاری داشته و تنها تفاوت نسخه سیگنچر ادیشن با نسخه معمولی، قرار گرفتن چند ویژگی بیشتر در آن است.

image

 

کیندل پیپروایت جدید از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره برده که نسبت به آنچه در نسل قبل شاهد آن بودیم، بزرگ‌تر است و حاشیه‌های کمتری نیز دارد. حداکثر میزان روشنایی این کتاب‌خوان نسبت به نسل پیشین حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است؛ کاربران حالا حتی می‌توانند میزان حرارت تصویر را تنظیم کرده تا در هنگام مطالعه در شب، به چشمان خود آسیب نرسانند. در نسخه سینگنچر ادیشن، شاهد ویژگی تنظیم اتوماتیک روشنایی نمایشگر با توجه به میزان نور محیط نیز هستیم.

عمر باتری این کتاب‌خوان به ۱۰ هفته افزایش یافته که بیشتر از هر نسل پیشین کیندل است. این مدل‌ها از کابل USB-C برای شارژ استفاده کرده و شارژ کامل آنها، حدود ۲.۵ ساعت به طول می‌انجامد. نسخه سیگنچر ادیشن از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کرده که در بین کتاب‌خوان‌های پیشین کیندل آمازون دیده نمی‌شد.

نسخه معمولی کیندل پیپروایت دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی بوده و نسخه سیگنچر ادیشن نیز حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد. رابط کاربری کیندل‌های جدید تغییراتی را به همراه داشته است؛ کاربران حالا می‌توانند با سهولت بیشتری بین صفحه اصلی، کتابخانه و کتاب فعلی خود سوییچ کنند. بخش Library یا همان کتابخانه نیز تغییراتی کرده و حالا دارای فیلتر‌ها و گزینه‌های بیشتری برای یافتن کتاب‌ها است. نحوه نمایش کلکسیون کتاب‌های کاربر تغییر کرده و نوار اسکرول نیز حالا هوشمند‌تر شده است.

image

این کیندل‌ها با استفاده از اپلیکیشن کیندل، به گوشی‌های با سیستم عامل اندروید یا iOS متصل می‌شوند؛ این کار راه اندازی آنها را بسیار ساده‌تر از سابق ساخته است. پیش فروش کتاب‌خوان‌های کیندل پیپروایت جدید و پیپروایت سیگنچر ادیشن، از امروز آغاز می‌شود؛ نسخه معمولی در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) و نسخه سیگنچر ادیشن در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) روانه بازار خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)