خانهاخبار
ایرپادز 3 و مک بوک پرو جدید در امسال و ایرپادز پرو 2 و نسل جدید مک بوک ایر در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد

ایرپادز 3 و مک بوک پرو جدید در امسال و ایرپادز پرو 2 و نسل جدید مک بوک ایر در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد

به تازگی گزارشی توسط «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نوشته شده که خبر از عرضه نسل جدید مک‌بوک پرو و همچنین ایرپادز 3 در سال جاری و همچنین رونمایی از نسل جدید مک‌بوک ایر و ایرپادز پرو 2 در سال آینده می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۳۰

همانطور که انتظار داشتیم، مراسم ماه سپتامبر اپل بدون معرفی ایرپادز 3 و همچنین مک‌بوک‌های جدید پایان یافت. حالا به گفته «مارک گرمن» خبرنگار بلومبرگ، نسل جدید مک‌بوک پرو و ایرپادز 3 به احتمال زیاد تا انتهای سال جاری روانه بازار خواهند شد. برای عرضه نسل جدید آیپد پرو، ایرپادز پرو 2 و همچنین مک‌بوک ایر جدید اما باید تا سال آینده صبر کنیم.

در چند روز گذشته، گزارشی مبنی به آغاز تولید انبوه ایرپادز 3 توسط اپل نیز منتشر شد. با توجه به شایعات، این ایرفون بی‌سیم به احتمال زیاد دارای سیستم نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای محیط بوده و از پخش صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی این محصول به نسبت نسل قبل، تغییراتی را به همراه داشته؛ برای مثال پایه‌های این ایرفون‌ها اندکی کوتاه‌تر شده‌اند و گفته‌ می‌شود که قیمت آن نیز نسبت به نسل پیشین افزایش یافته است.


«گرمن» انتظار دارد که در ماه‌‌های پایانی سال ۲۰۲۱، شاهد عرضه نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی باشیم که بزرگ‌تر از نمونه‌های قرار گرفته در نسل پیشین هستند. اینها، نخستین لپ‌تاپ‌هایی خواهند بود که از نمایشگر‌های mini-LED استفاده کرده و پردازنده جدید اپل یا همان M1X را نیز به همراه دارند.

image

در سوی دیگر، نسل جدید ایرپادز پرو 2 احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این ایرفون‌های نیز پایه‌های متفاوتی نسبت به نسل پیشین داشته و سنسور‌هایی نیز جهت ردگیری فعالیت‌های ورزشی به آن اضافه شده است. در سال ۲۰۲۲، احتمالا شاهد عرضه نسل جدید آیپد پرو نیز هستیم؛ جنس پشت این تبلت‌ها به شیشه تغییر یافته تا پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به آنها اضافه شود. گفته می‌شود که شارژ بی‌سیم قرار گرفته در نسل جدید آیپد پرو به شکل دو طرفه بوده و می‌توانید به وسیله آن ایرپاد‌های خود را نیز شارژ کنید.

image

اپل همچنین قصد دارد نسل جدیدی از مک‌بوک ایر را با پردازنده‌های خود معرفی کرده و همچنین سه مدل جدید از اپل واچ را نیز روانه بازار کند؛ شاید یکی از این سه مدل، همان مدل مقاوم اپل واچ باشد که مدتی است شایعاتی درباره آن می‌شنویم.

«گرمن» همچنین چند حدس و گمان شاید دور از انتظار برای محصولات آینده این شرکت دارد. وی می‌گوید که احتمالا آیفون تاشو و عینک واقعیت افزوده این شرکت بین ۲ تا ۴ سال آینده عرضه خواهند شد. وی همچنین عقیده دارد که ممکن است یک هدست واقعیت مجازی نیز توسط این شرکت در سال آینده معرفی شود که البته کاربرد محدود‌تری نسبت به عینک واقعیت افزوده اپل دارد.

image

یکی دیگر از ایده‌های باورپذیرتر «گرمن» احتمال عرضه دستگاهی مانند هوم پاد برای خانه کاربران است که اپل تی وی و همچنین یک دوربین فیس تایم را به همراه دارد. وی همچنین می‌گوید که کار بر روی امکان تماس ماهواره‌ای نیز جهت استفاده‌های اضطراری برای کاربران آیفون توسط اپل ادامه دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)