خانهاخبار
مشخصات کلیدی سرفیس پرو 8 دو روز قبل از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات کلیدی سرفیس پرو 8 دو روز قبل از معرفی رسمی لو رفت

سرفیس پرو 8 با نمایشگر 120 هرتزی و دو درگاه تاتدربولت عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۲۹

همان طور که می‌دانیم، دو روز دیگر یعنی چهارشنبه 31 شهریور رویداد سرفیس مایکروسافت برگزار خواهد شد و بر اساس اخبار منتشر شده، سرفیس پرو 8 قرار است در این مراسم رسما رونمایی شود. در این راستا، امروز بر اساس گزارشی از Gizmochina، برخی از مشخصات کلیدی سرفیس پرو 8 لو رفته است. این مشخصات که به نظر می‌رسد براساس تصویر فروشگاهی باشد، به احتمال زیاد به واقعیت نزدیک خواهد بود. بر اساس این تصویر که در توییتر منتشر شده است، سرفیس پرو 8 با نمایشگر 13 اینچی 120 هرتزی، حاشیه‌های کم و دو درگاه تاندربولت عرضه خواهد شد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

image

قبلا نیز شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سرفیس پرو 8 از درگاه USB Type-A بی‌بهره است. پس می‌توان امیدوار بود که اگر این شایعات به واقعیت بیپوندد، ترکیبی از درگاه Type-C و تاندربولت را در سرفیس پرو 8 مشاهده کنیم.

از دیگر مشخصات سرفیس پرو 8 می‌توان به پشتیبانی از ویندوز 11، پردازنده نسل یازده اینتل و حافظه ذخیره‌سازی قابل تعویض SSD اشاره کرد که قبلا نیز در اعضای دیگر سری سرفیس یعنی سرفیس لپتاپ 4، سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس وجود داشته است. در نهایت باید اشاره کرد که در رویداد سرفیس مایکروسافت انتظار می‌رود محصولاتی مانند سرفیس گو 3، سرفیس پرو 8، سرفیس بوک 4، نسخه بروز شده سرفیس پرو ایکس و همچنین گوشی موردانتظار سرفیس دوئو معرفی شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)