خانهاخبار
گوگل پیکسل فولد قرار است تا آخر امسال عرضه شود

گوگل پیکسل فولد قرار است تا آخر امسال عرضه شود

به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد باید انتظار گوگل پیکسل فولد را در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی داشته باشیم.
۱۴۰۰/۶/۲۷

برای مدتی طولانی شایعه شده بود که گوگل در نظر دارد تا گوشی هوشمندی تاشو خود را از سری پیکسل را رونمایی و معرفی کند. در این راستا، براساس جدیدترین شایعه منتشر شده، دیوید نارانجو، مدیر DSCC که تامین نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند را برعهده دارد، در توئیتی ابراز داشته است که گوگل پیکسل فولد در سه‌ماه چهارم سال میلادی 2021 معرفی و رونمایی خواهد شد. به علاوه، مشخص شده است که پیکسل فولد از نمایشگر اولد LTPO بهره خواهد برد.

image

به علاوه، سری گوگل پیکسل 6 قرار است در روز 27 مهر معرفی شود و حتی برخی از مشخصات فنی و طراحی کلی آنها نیز به طور رسمی از قبل منتشر شده است ولی هنوز هیچ خبری درباره پیکسل فولد از طرف گوگل نیامده است و حتی این شرکت هیچ واکنشی نسبت به شایعات پیرامون پیکسل فولد نیز تا به امروز نداشته است. زمان معرفی پیکسل فولد سه‌ماهه چهارم سال میلادی یعنی از بازه اکتبر تا سپتامبر (اواسط مهر-اوایل دی) اعلام شده است. پیکسل فولد حتی‌ می‌تواند همراه با سری پیکسل 6 معرفی شود و یا ممکن است طی یک مراسم دیگر رونمایی شود. 

image

اوایل سال جاری میلادی بود که لیستی افشا شده از گوشی‌های عرضه نشده گوگل منتشر شد که در آن گوشی هوشمندی با شناسه مدل GPQ72 و اسم Passport وجود داشت که به احتمال زیاد همان پیکسل فولد است. هنوز اطلاعاتی درباره طراحی پیکسل فولد در دسترس نیست اما گوگل قبلا از پتنتی رونمایی کرده بود که در آن این شرکت از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود پرده‌برداری کرده بود. حالا شایعه شده است این دوربین زیر نمایشگر قرار است در پیکسل فولد استفاده شود. در نهایت باید اشاره کرد که شایعه شده است گوشی هوشمند تاشو گوگل، از نمایشگر داخلی 7.6 اینچی بهره می‌برد که برپایه فناوری نمایشگر تاشو سامسونگ توسعه داده خواهد شد. شما درباره ورود گوگل به حوزه گوشی‌های تاشو چه فکر می‌کنید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Faraz

۱۴۰۰/۶/۲۸
عالی بود ممنون