خانهاخبار
عرضه بازی Battlefield 2042 تا روز ۲۸ آبان به تعویق افتاد

عرضه بازی Battlefield 2042 تا روز ۲۸ آبان به تعویق افتاد

بار دیگر شاهد به تعویق افتادن بازی محبوب دیگری هستیم و استودیوی دایس اعلام کرده که عنوان مورد انتظار Battlefield 2042، در روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۲۶

اینطور که به نظر می‌رسد، بار دیگر شاهد به تعویق افتادن عرضه بازی دیگری هستیم. استودیوی دایس که ساخت سری محبوب بتلفیلد را بر عهده دارد، اعلام کرده که بازی Battlefield 2042 بر خلاف انتظارات، در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) عرضه نشده و تا تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان)، تاخیر خورده است. این خبر، چندان غافلگیر کننده نیست زیرا پیش از این شایعات و گزارشات بسیاری منتشر شدند که به همین امر اشاره داشتند.

image

 

شرکت EA می‌گوید که تیم سازنده این بازی، فرصت لازم برای کار حضوری روی این عنوان و به پایان رساندن آن را نداشته‌اند و استودیوی دایس به زمان بیشتری احتیاج داشته تا این بازی را به صورت مناسبی در دسترس کاربران قرار دهد. تاریخ عرضه این عنوان، حالا بسیار به عناوین مورد انتظاری چون Call of Duty: Vanguard و Halo Infinite نزدیک است.

صداگذاری و موشن کپچر یکی از سربازانی که در Battlefield 2042 کنترل وی را در دست می‌گیریم، به عهده بازیگر فقید، «مایکل کی ویلیامز» بوده که اکثرا وی را با بازی در سر‌یال تحسین شده The Wire می‌شناسند. وی در ماه سپتامبر فوت کرد و EA مدتی قبل اعلام کرد که در حال برنامه ریزی با تیم «ویلیامز» جهت ادای احترام به وی در این بازی هستند. در اعلامیه منتشر شده درباره این تاخیر، اشاره‌ای به فوت «ویلیامز» نشد.

image

بازی Battlefield 2042 در مقایسه با سایر عناوین شوتر اول شخص، مدت زیادی است که در دست تولید است. استودیوی دایس یک سال بیشتر را برای کار روی این بازی زمان گذاشت تا بهترین استفاده را از قدرت کنسول‌های نسل نهمی، یا همان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس داشته باشد. این بازی در این پلتفرم‌ها از ۱۲۸ بازیکن همزمان در یک لابی پشتیبانی می‌کند؛ این عدد در کنسول‌های نسل هشتمی یا همان پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان، ۶۴ بازیکن است.

image

عرضه بسیاری از عناوینی که قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شوند، به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است؛ حالا این اتفاق دامن‌گیر سری محبوب بتلفیلد نیز شده و باید صبر کنیم و ببینیم تا بازی Battlefield 2042، چگونه از آب در آمده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)