خانهاخبار
آخرین بتای واتس‌اپ، پشتیبانی همزمان از چند دستگاه را به نسخه iOS این پیام‌رسان آورد

آخرین بتای واتس‌اپ، پشتیبانی همزمان از چند دستگاه را به نسخه iOS این پیام‌رسان آورد

پلتفرم پیام‌رسان واتس‌اپ، همچنان به آهستگی در حال افزودن ویژگی‌هایی است که سالهاست روی سایر رقیبان دیده می‌شوند؛ آخرین نسخه بتای این پیام رسان در سیستم عامل iOS حالا از چند دستگاه همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.
۱۴۰۰/۶/۲۵

نسخه بتای برنامه بتای واتس‌اپ در سیستم عامل iOS، سرانجام در دسترس اکثر کاربران قرار گرفته و آنها حالا می‌توانند از جدیدترین ویژگی این پیام‌رسان، یعنی پشتیبانی همزمان از چند دستگاه استفاده کنند. این ویژگی که البته سالهاست در سایر پیام‌رسان‌ها دیده می‌شود، به یک اکانت واتس‌اپ اجازه داده تا به صورت همزمان به چهار دستگاه مختلف که می‌توانند شامل یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک، پورتال فیسبوک و دستگاهی بر مبنای نسخه وب واتس‌اپ می‌شود. متاسفانه هنوز امکان استفاده از یک گوشی هوشمند دیگر با یک اکانت وجود ندارد.

image

 

کاربران واتس‌اپ که برای بتا ثبت نام کرده‌اند و از نسخه 2.21.180.14 این نرم افزار استفاده می‌کنند؛ می‌توانند در منوی Settings و بخش Linked Devices، گزینه مربوط به استفاده همزمان از چند دستگاه را بیابند. مهمترین بخش این ویژگی، این است که دیگر نیازی نیست گوشی خود را در هنگام استفاده از دستگاه‌های دیگر آنلاین نگه دارید و این پلتفرم‌ها به صورت مستقل به واتس‌اپ وصل خواهند شد.

image

 

افزودن یک دستگاه جدید، همانند نسخه وب واتس‌اپ به وسیله اسکن کردن یک QR Code انجام می‌شود. این پروسه با توجه به میزان تاریخچه پیام‌های شما، بین چند ثانیه تا چند دقیقه به طول خواهد انجامید. واتس‌اپ هشدار می‌دهد که همانند سایر نرم‌ افزار‌های در مرحله بتا، احتمال مواجه شدن کاربران با برخی باگ‌ها و مشکلات وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)