خانهاخبار
چه محصولاتی در مراسم اخیر اپل معرفی نشدند؟

چه محصولاتی در مراسم اخیر اپل معرفی نشدند؟

با اینکه پرچمداران اپل معرفی شدند اما هنوز هستند محصولاتی که این شرکت می‌تواند در ادامه 2021 به نمایش بگذارد.
۱۴۰۰/۶/۲۵

در رویداد امسال اپل در کالیفرنیا با حجم زیادی از خبر، از سری آیفون 13 و اپل واچ سری 7 تا ششمین نسل از آیپد مینی، روبرو شدیم. البته انتظار بسیاری از این موارد داشتیم اما جای خالی بعضی از محصولاتی که پیش بینی می‌کردیم اپل ممکن است رونمایی کند، مثل  مک بوک پرو نسل جدید و ایرپاد های  نسل بعدی به شدت حس می‌شد.

image

با این حال، به نظر می‌رسد هنوز هم امیدی وجود دارد که به زودی از این محصولات معرفی نشده رونمایی شود؛ به خصوص با توجه به اینکه اکتبر به لحاظ تاریخی زمانی است که اپل مک‌های جدید را نمایش می‌دهد. با توجه به گزارش‌های اخیر بلومبرگ، اپل احتمالا حداقل یک رویداد آنلاین را در چند هفته آینده برگزار می‌کند که یعنی اپل هنوز هم تا قبل از پایان سال 2021 محصولات جدید دیگری را نشان می‌دهد. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به محصولاتی که اپل می‌تواند در مراسم بعدی خود معرفی کند:

 

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید

دو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با طراحی جدید به همراه چیپ جدید M1X که یک نوع پیشرفته از چیپ M1 است، از جمله محصولاتی هستند که بسیاری منتظر معرفی آن‌ها هستند. شایعاتی که در مورد این لپ‌تاپ‌های جدید اپل شنیده شده، به طراحی با لبه‌های صاف و پشتیبانی از شارژر مغناطیسی مگ‌سیف اشاره داشته‌اند. همچنین پورت‌های HDMI و SD Card که در سال 2016 از این سری حذف شده بود نیز دوباره باز خواهند گشت.

image

 

مک پرو جدید، مک مینی جدید و حتی آیمک جدید

پس از آنکه اپل مک بوک پرو جدید را معرفی کند، ممکن است شاهد محصولاتی چون نسل جدید مک پرو، مک مینی جدید و حتی آیمک جدید باشیم. هرکدام از این کامپیوترها نیز بر پایه تراشه‌های داخلی و جدید اپل توسعه پیدا کرده‌اند که قرار است به شکل قابل توجهی، عملکرد دیده شده در چیپست M1 را بهبود ببخشند. با این حال هچی تضمینی وجود ندارد که اپل همه این محصولات را تا پایان سال جاری میلادی معرفی کند.

ایرپادز 3

در حالی که شایعه‌های زیادی برای معرفی ایرپادز 3 در طول مراسم آیفون 13 به گوش می‌رسید، اما این اتفاق نیفتاد و همه سورپرایز شدند. با این وجود ممکن است هنوز هم تا قبل از پایان سال شاهد این رونمایی باشیم.

ایرپادز جدید احتمالا بیشترین تغییرات نسبت به نسل اول و دوم را به همراه خواهد داشت. به احتمال زیاد، طراحی ایرپادز 3 بسیار شبیه به ایرپادز پرو خواهد بود و قاب جدید و ظاهر جمع‌وجورتری خواهیم بود. با این حال، ویژگی مثل نویز کنسلینگ فقط محدود به ایرپادز پرو خواهد بود.

image

طراحی احتمالی ایرپادز 3

انتظار می‌رود که ایرپادز 3 بین 150 تا 200 دلار فروخته شود و هنوز مشخص نیست که آیا اپل دو نسخه مختلف، یکی با و یکی بدون شارژر بی سیم مانند مدل فعلی را به فروش برساند یا خیر.

macOS Monterey

در طی سخنرانی سه شنبه، اپل اعلام کرد که نسل بعدی سیستم عامل اسمارت واچ ها، watchOS 8، در کنار iOS 15 و iPadOS 15 در روز ۲۹ شهریور عرضه خواهد شد. با این حال، کاربران macOS هنوز نمی‌دانند که چه زمانی دقیقا ممکن است macOS Monterey، جانشین macOS Big Sur شود.

macOS Monterey که برای اولین بار به عنوان بروزرسانی رایگان جدید مک در طول WWDC 2021 معرفی شد و از ماه جولای در نسخه بتا عمومی آزمایشی قرار دارد، قرار است طبق آنچه که در وب سایت اپل ذکر شده است، از پاییز به طور رسمی معرفی شود. این بروزرسانی، فیس تایم، سافاری و برنامه های دیگر را بهبود می‌بخشد. Monterey همچنین ویژگی هایی مانند live text و یونیورسال کنترل را معرفی می‌کند که این مورد آخر، به کاربر اجازه می‌دهد همه دستگاه‌های اپلی‌اش را همزمان با یک ترک‌پد و کیبرد کنترل کند!

با توجه به نبود وجود خبر جدید درباره مک‌های جدید در رویداد سه‌شنبه، به نظر می‌رسد اپل تاریخ انتشار Monterey را برای ماه آینده میلادی در نظر گرفته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)