خانهاخبار
قیمت کنسول نینتندو سوییچ در اروپا کاهش یافت

قیمت کنسول نینتندو سوییچ در اروپا کاهش یافت

نینتندو به تازگی سیاست قیمت گذاری خود در بازار اروپا را تغییر داده که موجب کاهش قیمت کنسول‌های سوییچ این شرکت در بازارهای اروپا و انگلستان شده است.
۱۴۰۰/۶/۲۴

شرکت نینتندو به تازگی سیاست قیمت گذاری کنسول‌های خود را در اروپا و انگستان تغییر داده که موجب کاهش قیمت این کنسول‌ها در این مناطق شده است.

کنسول نینتندو سوییچ در ابتدا با قیمت ۲۸۰ پوند در انگستان و ۳۳۰ یورو در اروپا به فروش می‌رسید؛ اما با تغییرات صورت گرفته، این نسخه از کنسول سوییچ در انگلستان با قیمت ۲۶۰ پوند و در اروپا به قیمت ۳۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

image

قیمت نسخه‌های سوییچ اولد و سوییچ لایت نیز کاهش یافته‌اند؛ این امر برای مدل اولد که هنوز حتی روانه بازار نشده، کمی غیر معمول به حساب می‌آید! قیمت کنسول‌های سوییچ از این پس در بازار اروپا و انگلستان چنین خواهد بود:

  • نینتندو سوییچ لایت: ۲۲۰ یورو یا ۲۰۰ پوند
  • نینتندو سوییچ: ۳۰۰ یورو یا ۲۶۰ پوند
  • نینتندو سوییچ اولد: ۳۶۵ یورو یا ۳۱۰ پوند

شرکت نینتندو در این رابطه بیانیه‌ای نیز منتشر کرده که می‌توانید آن را در همین مطلب مطالعه کنید:

بخش اروپای شرکت نینتندو، تصمیم به کاهش قیمت این کنسول در کشور‌های این قاره گرفته است. با گذشت حدود چهار سال و نیم از عرضه کنسول نینتندو سوییچ، استقبال بی سابقه از آن در بازار اروپا همچنان ادامه دارد. پس از در نظر گرفتن عوامل بسیاری مانند ارزش جهانی فعلی یورو و عرضه مدل اولد کنسول سوییچ که به زودی انجام می‌شود؛ تصمیم به کاهش قیمت این کنسول در قاره سبز گرفته‌ایم.

image

با وجود تصمیم نینتندو در زمینه کاهش قیمت کنسول‌های خود در بازار اروپا، متاسفانه قیمت این محصولات در سایر مناطق تغییری نخواهد کرد. نسخه با نمایشگر اولد کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) روانه بازار می‌شود. در این نسخه، در بخش‌های داک و استند کنسول شاهد بهبود‌هایی هستیم و همچنین مدلی با رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)