خانهاخبار
پوشش زنده مراسم اپل برای معرفی آیفون 13 و اپل واچ سری 7 (شروع شد)

پوشش زنده مراسم اپل برای معرفی آیفون 13 و اپل واچ سری 7 (شروع شد)

دوباره به این وقت از سال و ماه سپتامبر رسیده‌ایم و اپل هم آماده شده تا جدیدترین گوشی پرچمدار خود را معرفی کند. با پوشش زنده جی اس ام همراه باشید
۱۴۰۰/۶/۲۳

پوشش ویدیویی:

 

 

-----

اگر اخبار تکنولوژی در هفته گذشته را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که امشب راس ساعت ۲۱:۳۰، اپل مراسمی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد. البته مثل همیشه، کوپرتینویی‌ها نگفته‌اند که چه چیزی در این مراسم معرفی می‌شود اما تقریبا شکی وجود ندارد که در این مراسم، خانواده آیفون 13 و اپل واچ سری 7 را خواهیم دید. 

پیش‌تر درباره تغییرات جدید آیفون 13 و بازطراحی اپل واچ سری 7 نیز صحبت کرده بودیم. از دیگر محصولاتی که ممکن است در این مراسم ببینیم، می‌شود به نسل سوم ایرپادز اشاره کرد.

امشب می‌توانید با جی اس ام و وبلاگ‌نویسی زنده از این مراسم همراه باشید تا مراسم سالانه اپل در ماه سپتامبر را با هم دنبال کنیم. بار دیگر باید بگوییم که این مراسم امشب و راس ساعت 21:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و وبلاگ‌نویسی زنده را هم در همین پست می‌توانید دنبال کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Leyla

۱۴۰۰/۶/۲۳
برای آیفون ۱۳ فقط باید باتری رو بهتر کنن و تاچ آی دی رو بیارن بالاخره‌ . دوربینو هم یه تکون درست حسابی بدن و آلویز آن هم بیارن که دیگه تکمیله .
به هییییچ چیزی لطفا دیگه دست نزده باشید که جیغ میزنم??