خانهاخبار
عرضه سری ریلمی 9 به دلیل کمبود تراشه، تا سال 2022 به تعویق افتاد

عرضه سری ریلمی 9 به دلیل کمبود تراشه، تا سال 2022 به تعویق افتاد

ریلمی تأیید کرد که سری ریلمی 9 تا سال 2022 به تعویق افتاده است. این شرکت کمبود جهانی تراشه را عامل تأخیر در راه اندازی معرفی کرد.
۱۴۰۰/۶/۲۳

ریلمی معمولاً هر سال دو شماره از سری گوشی‌های خودش را معرفی می‌کند، سنتی که به اولین معرفی آن برمی گردد. این شرکت، ریلمی 1 و 2 را در سال 2018، سری ریلمی 3 و 5 را در سال 2019 و در نهایت ریلمی 6 و 7 را در سال گذشته معرفی نمود.

image

از آنجا که امسال سری ریلمی 8 معرفی شد، پس با توجه به تاریخچه‌ معرفی این سری گوشی‌ها، حدس می‌زنیم که احتمالا ریلمی9 در سال 2021 معرفی شود اما متاسفانه اینطور نیست. مدیر عامل ریلمی، Madhav Sheth، اکنون اطلاع رسانی کرده است که به علت کمبود تراشه، عرضه‌ی ریلمی9 تاخیر خواهد داشت.

مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید: «ما این مسئله را از طریق گفتگوی نزدیک با سازندگان چیپست حل کرده‌ایم و سری ریلمی 9 در سال 2022 به دست کاربران می‌رسد». Sheth عنوان کرد که باقی محصولات دیگر، طبق برنامه در سال 2021 معرفی و عرضه خواهند شد.

با این وجود، یک گزینه از گوشی‌های مقرون به صرفه در بازار کم خواهد شد. اما هنوز چند جایگزین خوب مانند سری ریلمی 8، خانواده ردمی نوت 10 و سری سامسونگ گلکسی A و M وجود خواهند داشت.

هرچند ریلمی تنها شرکتی نیست که از کمبود تراشه در سراسر جهان متاثر شده است، ظاهراً سامسونگ نیز به دلیل  کمبود تراشه، عرضه گلکسی اس 21 FE را به تعویق انداخته است. همچنین عرضه جیوفون Next که به عنوان بخشی از مشارکت گوگل و رلیانس ساخته شده است، از زمان معرفی آن در 10 سپتامبر به تعویق افتاده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)