خانهاخبار
گوگل نیز وجود نسخه اگزینوس سامسونگ گلکسی اس 21 FE را تایید کرد

گوگل نیز وجود نسخه اگزینوس سامسونگ گلکسی اس 21 FE را تایید کرد

گوشی گلکسی اس 21 FE شرکت سامسونگ که مشکلات بسیاری را برای عرضه پشت سر گذاشته، به تازگی با پردازنده اگزینوس 2100 در کنسول گوگل پلی دیده شده است.
۱۴۰۰/۶/۲۳

مدتی پیش، کمبود جهانی چیپست‌ها شدیدا عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE را تهدید می‌کرد؛ اما کمی بعد شنیدیم که این گوشی قرار است به تعداد محدود و تنها در برخی بازارها عرضه شود. با گذشت چندین ماه و انتشار شایعات بیشتر، شایعات جدیدی منتشر شدند که خبر از انتشار این گوشی در دو نسخه متفاوت با پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون 888 و یا سامسونگ اگزینوس 2100 می‌دادند.

image

نسخه اگزینوس این گوشی مدتی پیش در بنچمارک Geekbench رویت شد و حالا نیز با پردازنده اگزینوس 2100، ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر با کیفیت فول اچ دی پلاس در کنسول گوگل پلی قرار گرفته است.

image

به گفته برخی گزارشات تایید نشده، گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE در بازار اروپا و برخی بخش‌های آسیا از پردازنده اگزینوس 2100 سامسونگ استفاده کرده و نسخه مخصوص بازار آمریکا و کره جنوبی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 را به همراه دارد. گفته می‌شود که بر خلاف سایر گوشی‌های سری اس، کاربران هندی نیز ممکن است نسخه اسنپدراگون این گوشی را دریافت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)