خانهاخبار
بازی Marvel’s Spider-Man 2 با حضور شخصیت شرور «ونوم» معرفی شد

بازی Marvel’s Spider-Man 2 با حضور شخصیت شرور «ونوم» معرفی شد

استودیوی Insomniac Games در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ شب گذشته از دو بازی در دست ساخت خود رونمایی کرد که یکی از آنها دنباله بازی محبوب Marvel’s Spider-Man است که در ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 و به صورت انحصاری عرضه شده بود.
۱۴۰۰/۶/۲۰

استودیوی Insomniac Games در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ که در شب گذشته برگزار شد، از بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرد؛ این بازی قرار است برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

image

 

در تریلر منتشر شده از این عنوان، شاهد دو اسپایدرمن متفاوت یعنی «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» هستیم که در حال مبارزه در کنار یکدیگر هستند. راوی این تریلر که صدا و لهجه‌اش به شخصیت شرور کمیک بوکی Kraven the Hunter یا «کریون شکارچی» شباهت دارد، می‌گوید که سالهاست به دنبال حریف قدری می‌گردد که شکست وی برایش چالش برانگیز باشد. سپس به آرامی و از درون تاریکی، صدای «ونوم»، دشمن اصلی اسپایدرمن را می‌شنویم که ادعا دارد چالش برانگیزترین حریف خواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رفت، رویداد‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2، پس از عناوین Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رخ خواهند داد؛ هنوز درباره داستان این بازی چیز بیشتری نمی‌دانیم ولی احتمالا در آینده و با نزدیک تر شدن به سال ۲۰۲۳ که تاریخ عرضه این عنوان خواهد بود، تریلرهای بیشتری از آن منتشر می‌شوند.

image

 

با اینکه سال ۲۰۲۳ فاصله زیادی با ما دارد، اینکه استودیوی اینسامنیک گیمز عقیده دارد که می‌تواند تولید این بازی را تا این سال به پایان برساند، در نوع خود حیرت آور است. این استودیو بازی Marvel’s Spider-Man را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد، سپس در سال ۲۰۲۰ همین بازی را ریمستر کرده و عنوان اسپین آف Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را روانه بازار کرد. این استودیو در سال ۲۰۲۱ نیز عمر دوباره‌ای به جسم سری Ratchet & Clank با بازی تحسین شده Ratchet & Clank: Rift Apart دمید.

image

 

در رویداد پلی استیشن شوکیس امسال تیزری نیز از بازی ابر قهرمانی دیگری منتشر شد که آن هم قرار است توسط این استودیو یا همان Insomniac Games ساخته شود. این بازی که شخصیت «ولورین» را دنبال می‌کند، Marvel’s Wolverine نام داشته و هنوز چیزی از تاریخ عرضه آن نمی‌دانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)