خانهاخبار
نخستین تریلر از گیمپلی بازی God of War: Ragnarok منتشر شد

نخستین تریلر از گیمپلی بازی God of War: Ragnarok منتشر شد

در رویداد پلی استیشن شوکیس شب گذشته، سرانجام نخستین تریلر از گیمپلی عنوان مورد انتظار God of War: Ragnorak منتشر شد.
۱۴۰۰/۶/۲۰

در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ که در شب گذشته برگزار شد، سونی سرانجام تریلر دنباله بازی محبوب God of War، یا همان God of War: Ragnarok را نمایش داد. در این تریلر، «کریتوس» خدای جنگ محبوب کاربران پلی استیشن در حال مشاجره با پسرش «اتریوس» و البته قلع و قمع دشمنان بسیاری دیده می‌شود!

با توجه به محتوای نمایش داده شده در این تریلر، شاهد ادامه داستان مدتی پس از پایان بازی قبلی هستیم. در این تریلر با دشمنان اصلی «کریتوس» در این عنوان، یعنی «تور» خدای رعد و برق و طوفان اساطیر اسکاندیناویایی و همچنین «فریا»، رهبر جنگجویان ولکری مواجه هستیم که در ابتدای بازی قبلی، از دوستان «کریتوس» و پسرش بود.

image

 

سلاح افسانه‌ای «تور» یا همان چکشی که «میولنیر» نام دارد و همچنین ظاهر شدن دشمنان توسط قلمرو «ازگارد» به وسیله پل افسانه‌ای «بای‌فراست» نیز در این تریلر دیده شد. همانطور که طرفداران سری God of War می‌دانند، خدایان در این سری ظاهر و باطن زشت و متفاوتی نسبت به اساطیر دارند؛ بنابراین این نسخه از «تور»، با شخصیت دوست داشتنی و شوخ طبعی که تا به حال در دنیای سینمایی مارول و با بازی «کریس همزورت» دیده بودیم، تفاوت‌های بسیاری دارد.

با توجه به توصیفات «میمیر» و بخشی در انتهای بازی God of War، «تور» در این بازی خدایی به شدت خشونت طلب، خودخواه، نه‌ چندان باهوش و البته بسیار قدرتمند است. شخصی که شاید با «کریتوس» جوانی که در سه بازی اول کنترل وی را در دست داشتیم، تفاوت چندانی ندارد.

وقایع بازی God of War: Ragnarok، چند سال پس از نخستین بازی رخ می‌دهد و تمرکز اصلی این عنوان بر روی ماهیت اصلی «اتریوس»، پسر «کریتوس» بوده که در انتهای نخستین بازی متوجه شدیم که همان «لوکی»، خدای شیطنت اساطیر نورس است. «کریتوس» و پسرش در این بازی با چالش‌های فراوانی نیز که به دلیل آغاز «فیمبل‌وینتر» (زمستان معروفی که نشانگر آغاز آخر الزمان در این اساطیر است)، سر راهشان قرار می‌گیرد، روبرو می‌شوند.

image

 

در این تریلر، استودیوی سانتا مونیکا که وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد؛ بخشی از توانایی‌های جدید «کریتوس» و «اتریوس» را نیز نشان داد. «کریتوس» دیگر می‌تواند با استفاده از زنجیرهای خود، همانند «بتمن» از سطوح بالا برود و «اتریوس» نیز به وسیله جادو می‌تواند حیوانات بیشتری را جهت کمک احضار کند.

بازیکنان در این عنوان می‌توانند به هر ۹ قلمرو اساطیر اسکاندیناویایی سفر کنند که بر خلاف ۶ قلمرو بازی نخست، شامل «وناهایم»، «اسوارتالفهایم» و البته «ازگارد» نیز می‌شود. پیش از عرضه این تریلر، از بازی God of War: Ragnarok تنها یک تیزر که لوگوی آن را نشان می‌داد دیده بودیم. عرضه این بازی تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر افتاده و قرار است بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود؛ امکان آپگرید نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 نیز با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار وجود خواهد داشت.

image

 

نسخه پیشین این بازی که ریبوت این سری محسوب می‌شد و در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت، با استقبال بسیار عالی گیمر‌ها و منتقدین مواجه شده و توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۸ را نیز در کنار رقبای قدرتمندی چون Red Dead Redemption 2، به خود اختصاص دهد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)