خانهاخبار
اولین تبلت اندرویدی ریلمی دارای باتری با ظرفیت بالا است اما نمی‌تواند به رقابت با آیپد بپردازد

اولین تبلت اندرویدی ریلمی دارای باتری با ظرفیت بالا است اما نمی‌تواند به رقابت با آیپد بپردازد

ریلمی اولین تبلت را در اکوسیستم BBK Electronics معرفی کرد. ریلمی پد یک تبلت اندروید 11 مقرون به صرفه با باتری 7100 میلی آمپر ساعتی است. این تبلت دارای دو نوع Wi-Fi و LTE است.
۱۴۰۰/۶/۱۹

BBK Electronics، شرکت مادر برندهایی چون وان پلاس، ریلمی و اوپو، سرانجام یک تبلت را هم به لیست محصولات خودش اضافه کرد. به طور دقیق‌تر، داریم در مورد تبلت ریلمی پد صحبت می‌کنیم که امروز بعد از مدت‌ها خبر و شایعه رسما معرفی شده است.

image

تبلت جدید 10.4 اینچی این شرکت که ریلمی پد نامیده می‌شود دارای صفحه نمایش WUXGA+ (2000 × 1200) است. این تبلت یک باتری عظیم 7100 میلی آمپر ساعتی دارد که ریلمی ادعا می‌کند می‌تواند 12 ساعت پخش فیلم و 65 روز در حالت آماده به کار را ارائه دهد. همچنین از شارژ 18 واتی و همچنین شارژ معکوس برای تغذیه سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.

در حالی که ظرفیت باتری ریلمی پد چشمگیر است و طراحی آن شبیه آیپد ایر است،انتظار نداشته باشید که با تبلت‌های اپل رقابت کند. ریلمی پد بیشتر یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه است که دارای تراشه MediaTek Helio G80 است و همچنین از CPU هشت هسته‌ای که به برخی از تلفن‌های هوشمند مقرون به صرفه مانند ویوو،سامسونگ و دیگر دستگاه‌ها قدرت می‌دهد استفاده می‌کند.

image

همچنین ریلمی پد دارای چهار بلندگو با گواهینامه Dolby Atmos و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است. یک دوربین نیز در پشت وجود دارد، اما ریلمی مشخصات آن را هنوز فاش نکرده است.

این تبلت در دو نسخه عرضه می‌شود یک مدل با Wi-Fi و دیگری با اتصال 4G که مدل Wi-Fi دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که، نسخه‌ 4G دارای ‌4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

از نظر نرم افزاری،این تبلت از Realme UI مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند. برخی از ویژگی‌های مفید برای خوانندگان، از جمله حالت خواندن اختصاصی، حالت تاریک، حالت شب برای کاهش روشنایی در شرایط کم نور و حالت نور خورشید برای حداکثر روشنایی است.

image

ریلمی در رنگ‌های خاکستری و طلایی با قیمت 13،999 روپیه (190 پوند) برای نسخه Wi-Fi و 15,999 روپیه (217 دلار آمریکا) برای مدل 4G 3/32 گیگابایت و 17،999 روپیه (244 پوند دلار) برای نسخه 4/64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره میزان عرضه جهانی ریلمی پد در دست نیست، اما فروش این تبلت در 16 سپتامبر(25 شهریور) در هند آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)