خانهاخبار
اپل رسما زمان برگزاری مراسم بعدی خود را اعلام کرد؛ هفته آینده با آیفون 13

اپل رسما زمان برگزاری مراسم بعدی خود را اعلام کرد؛ هفته آینده با آیفون 13

بالاخره بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، شرکت اپل امشب زمان برگزاری مراسم بعدی خود را اعلام کرد که هفته آینده، مورخ ۲۳ شهریور ماه برگزار خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۱۶

مراسم بزرگ پاییزی بعدی اپل، هفته آینده و روز سه‌شنبه، ۲۳ شهریور ماه برگزار خواهد شد. این مراسم به رسم همیشه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و شعار مراسم هم California Streaming یا به عبارت دیگر، «کالیفرنیا پخش می‌کند» انتخاب شده است. 

اپل معمولا آیفون‌های جدید خود را در مراسم‌هایی که در ماه سپتامبر یا حوالی پاییز برگزار می‌شوند معرفی می‌کند و امسال هم انتظار داریم که در مراسم هفته آینده، شاهد رونمایی از خانواده آیفون 13 باشیم. این سری از گوشی‌های اپل قرار است درست مثل پارسال و در همان ابعاد و اندازه‌ها باشند که یعنی چهار مدل از این خانواده معرفی خواهند شد. از جمله تغییراتی که در این سری انتظارش را می‌کشیم، می‌توانیم به نرخ تجدید بالا برای نمایشگر مدل‌های پرو اشاره کنیم که بالاخره قرار است به آیفون‌ها هم راه پیدا کند. همچنین دوربین‌های بهتر و کوچک‌تر شدن ناچ یا بریدگی نمایشگر هم از دیگر تغییرات مهم به شمار خواهند آمد.

image

اگر همانطور که گفتیم سری آیفون 13 معرفی شوند، در ادامه شاهد اعلام زمان عرضه نهایی iOS 15 هم خواهیم بود که پیش‌تر ویژگی‌های آن را در یک ویدیو مرور کرده بودیم. همچنین باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های مهم iOS 15 که SharePlay نام دارد، قرار نیست در اولین نسخه iOS 15 هم عرضه شود و در بروزرسانی‌های بعدی این نسخه از iOS منتشر خواهد شد. 

اپل چند محصول و پروژه دیگر هم دارد که ممکن است در مراسم هفته آینده از آن بشنویم. برای مثال نسل جدید اپل واچ یا همان اپل واچ سری 7 را ممکن است ببینیم که با طراحی جدید همراه خواهد بود و طبق شایعات، لبه‌های تخت خواهد داشت. اندازه نمایشگر اپل واچ سری 7 هم قرار است نسبت به نسل‌های قبلی بزرگ‌تر شود و اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری داشته باشد. البته گویا بدنه ساعت‌ها بزرگ نشده و فقط حاشیه نمایشگر آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

این را هم باید بگوییم که در برخی اخبار شنیده‌ایم که تولید این ساعت فعلا با مشکلاتی مواجه شده و ممکن است با تاخیر به بازار عرضه شود. محصول بعدی اپل که انتظارش را می‌کشیم، نسل سوم ایرپادز معمولی است که آن هم قرار است با طراحی شبیه به ایرپادز پرو اما بدون سری‌های سیلیکونی و ویژگی نویز کنسلینگ همراه باشد. مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با پردازنده M1X را هم به این لیست انتظارات اضافه کنید که البته بعید است در این مراسم آن را ببینیم و شاید اپل مراسمی دیگر برای این دو لپ‌تاپ برگزار کند.

این مراسم در حالی برگزار خواهد شد که اپل چند هفته گذشته را با اخبار منفی مختلفی پشت سر گذاشته است. از طرفی بسیاری به خاطر ویژگی Child Protection این شرکت را به نقض حریم خصوصی متهم کردند و از طرف دیگر ماجراهای فروشگاه اپ استور با توسعه‌دهندگان و تغییر قوانین آن هم حواشی مختلفی داشته است. در هر صورت دوباره به این وقت از سال رسیده‌ایم و آیفون جدید در راه است. این مراسم راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران و به صورت کاملا آنلاین و به روال مراسم‌های قبلی برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۶/۱۶
فرازی از سخنان تیم‌کوك در روز معرفی:
در سالی که گذشت، ما بیکار نماندیم. ما همواره به ارائه‌ی محصولی نوین اندیشیدیم.
شعار ما: "هر موجود زنده برازنده‌ی یك آیفون" بوده و خواهد بود.
آیفون13 چیزی فراتر از یك گوشیست. ما به خواسته‌های مشتریان در سرتاسر گیتی جامه‌ی عمل پوشاندیم.
ما این‌بار اِل کردیم و بِل کردیم(مترجمِ GSM اینجا دچار مشکل میشه).
برای زنده‌یاد جابز بخوانید: رحم الله من یقرأ الفاتحة?
تیم‌کوك صحنه را ترك می‌کند...??‍♂️
مدیر بخش آسیاییِ اپل "خانم آساهیانگ تِسِه کیانگ" بروی صحنه می‌آید?‍♀️...
حضار دست می‌زنند????????
.....