خانهاخبار
عرضه ریلمی جی تی نئو 2 رسما تایید شد

عرضه ریلمی جی تی نئو 2 رسما تایید شد

پس از دریافت گواهی 3C، ریلمی جی تی نئو 2 رسما از طرف ریلمی تایید شد.
۱۴۰۰/۶/۱۶

ریلمی که در حال حاضر مشغول به گسترده‌نر کردن خانواده گوشی‌های هوشمند سری جی تی است به زودی عضو جدید این سری را معرفی و رونمایی می‌کند. در واقع، ریلمی جی تی نئو 2 به عنوان جانشین نسل قبلی یعنی ریملی جی تی نئو که اسفندماه سال گذشته معرفی شد، محسوب می‌شود.

برخلاف نسل قبلی، ریلمی جی تی نئو 2 قرار است با پردازنده کوالکام عرضه شود که به احتمال فراوان همان پردازنده اسنپدراگون 870 خواهد بود که در شایعات قبلی نیز از آن اسم برده شده بود. امروز اکانت رسمی ریلمی در پیامی در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) رسما تایید کرد که ریلمی جی تی نئو 2 در راه است و به زودی عرضه خواهد شد. البته براساس برخی از شایعات منتشر شده قبلی، این گوشی هوشمند قرار است در برخی از بازارهای هدف با نام ریلمی جی تی گیمینگ عرضه شود. 

image

ریلمی جی تی نئو 2 همچنین موفق شد گواهی چینی 3C را نیز دریافت کند و یک قدم به عرضه رسمی نزدیک‌تر شود. براساس جزئیات منتشر شده توسط گواهی 3C، ریلمی جی تی نئو 2 از شارژ فوق سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، براساس برخی از اخبار و شایعات منتشر شده قبلی، جی تی نئو 2 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.62 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که همچنین میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در کنار پردازنده کوالکام ( اسنپدراگون 870)، ریلمی جی تی نئو 2 8 گیگابایت حافظه رم دارد و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت است. 

image

در قاب پشتی جی تی نئو 2 سه دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و تشخیص عمق یا ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. به علاوه، حجم دقیق باتری جی تی نئو 2 هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد باتری آن 4500 یا 5000 میلی‌امپر ساعت خواهد بود. نرم‌افزار جی تی نئو 2 اندروید 11 است که برپایه رابط کاربری ریلمی 2.0 اجرا می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد با توجه به تاییدیه رسمی ریلمی برای عرضه جی تی نئو 2، باید منتظر باشیم تا ریلمی به زودی این گوشی هوشمند را معرفی کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)