خانهاخبار
نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake احتمالا در روز ۱۳ مهر عرضه خواهد شد

نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake احتمالا در روز ۱۳ مهر عرضه خواهد شد

در امروز نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake در فروشگاه اینترنتی راکوتن قرار گرفته است که خبر از عرضه آن در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۱۵

فروشگاه اینترنتی راکوتن که در کشور تایوان فعالیت می‌کند، به تازگی نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake را برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس در سایت خود منتشر کرده است. در صفحه مربوط به این بازی، تاریخ عرضه آن ۵ اکتبر (۱۳ مهر) ذکر شده است.

image

با توجه به اشاره به نام ایکس باکس و مشخص نشدن نسخه‌ای خاص از این کنسول، احتمالا این بازی برای کاربران ایکس باکس وان و همچنین ایکس باکس سری اس و ایکس نیز عرضه خواهد شد. احتمالا آپگرید نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 نیز با پرداخت هزینه‌ای اضافی وجود خواهد داشت.

«دنیل احمد» که یکی از تحلیل‌گران صنعت گیمینگ است، این شایعه را تایید کرده و می‌گوید که در هفته آینده، شاهد رونمایی رسمی از ریمستر این بازی قدیمی انحصاری ایکس باکس خواهیم بود. احتمالا از این بازی در مراسم پلی استیشن شوکیس که در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

image

اطلاعات بیشتری درباره ریمستر بازی Alan Wake در دست نداریم، اما بازی اصلی دارای دو بسته الحاقی به نام‌های The Signal و The Writer بود که ممکن است در این نسخه ریمستر شده نیز حضور داشته باشند. یک عنوان اسپین آف از این سری نیز به نام Alan Wake’s American Nightmare در سال ۲۰۱۲ منتشر شد؛ بنابراین بعید نیست که شاهد عرضه یک باندل کامل شامل بازی اصلی، بسته‌های الحاقی و اسپین آف American Nightmare در کنار یکدیگر باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)