خانهاخبار
تبلت ریلمی پد در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد

تبلت ریلمی پد در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد

مدتی است که خبر‌های زیادی درباره نخستین تبلت ریلمی، یعنی ریلمی پد می‌شنویم و حالا نیز این شرکت تاریخ رونمایی از این محصول را اعلام کرده است.
۱۴۰۰/۶/۱۳

نخستین تبلت شرکت ریلمی یا همان ریلمی پد که برای نخستین بار در ماه ژوئن تیزری از آن را دیده بودیم، به طور رسمی در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد. این شرکت بنا دارد در همین روز از گوشی‌های ریلمی 8i و 8s 5G نیز رونمایی کند.

image

 

ریلمی پد ضخامت تنها ۶.۹ میلی متر را داشته ولی هنوز از وزن آن چیزی نمی‌دانیم؛ البته در تیزری که توسط ریلمی به رسانه‌ها ارسال شده است، به طراحی نازک و سبک این تبلت اشاره شده تا کاربران بتوانند در بیرون از خانه نیز از آن استفاده کنند.

ریلمی می‌گوید که این تبلت حسی بی نظیر از کیفیت صدا و تصویر را در اختیار کاربران می‌گذارد تا آنها تجربه‌ای مشابه رفتن به سینما در هنگام مشاهده فیلم با این تبلت داشته باشند. به ادعای ریلمی، نمایشگر این تبلت بسیار با کیفیت بوده، اسپیکرهای آن نیز قدرتمند هستند و کاربر در حین مشاهده ویدیو یا مطالعه، تجربه بی نظیری خواهد داشت.

image

 

ریلمی هنوز درباره ظرفیت باتری این تبلت چیزی در میان نگذاشته است، اما به گفته این شرکت، باتری این تبلت به اندازه تمام روز دوام آورده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند؛ هرچند هنوز درباره سرعت دقیق شارژ سریع آن چیزی نمی‌دانیم.

این شرکت هنوز مشخصات سخت افزاری ریلمی پد را منتشر نکرده، اما به لطف قرار گرفتن آن در بنچمارک Geekbench، می‌دانیم که این تبلت از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده و به همراه سیستم عامل اندروید 11 عرضه می‌شود. شایعاتی درباره نسخه‌ای از این تبلت با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارند.

سایر مشخصات ریلمی پد شامل نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD، باتری ۷۱۰۰ میلی آمپری و پورت USB-C هستند. این تبلت در رنگ‌های خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد.

 

ریلمی در سایت خود نیز صفحه‌ای تبلیغاتی برای این تبلت راه‌ اندازی کرده که در آن وعده می‌دهد تا در روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور)، جزئيات بیشتری از آن را با کاربران در میان بگذارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)