خانهاخبار
زمان عرضه ویندوز 11 رسما اعلام شد؛ سه‌شنبه 13 مهر

زمان عرضه ویندوز 11 رسما اعلام شد؛ سه‌شنبه 13 مهر

جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب مایکروسافت به صورت یک به‌روزرسانی رایگان عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۱۰

مایکروسافت دیروز رسما اعلام کرد ویندوز 11 به صورت یک بروزرسانی رایگان برای همه دستگاه‌های سازگار عرضه خواهد شد. این بروزرسانی به صورت تدریجی از سه‌شنبه 13 مهر برای سیستم‌های سازگار در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت همچنین ابراز داشت اول از همه سیستم‌های جدید این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. بعد از آن، بروزرسانی ویندوز 11 بر اساس بازارهای هدف مختلف و فاکتورهای مختلفی مانند سازگاری سیستمی، پایداری عملکرد، سن دستگاه و بقیه عوامل تاثیرگذار بر عملکرد بروزرسانی و ویندوز 11 عرضه خواهد شد.

البته مایکروسافت قول داده است که تا نیمه سال میلادی 2022 بروزرسانی ویندوز 11 برای همه دستگاه‌های سازگار عرضه شود. برای کاربرانی که ویندوز 10 را اجرا می‌کنند باید چک کنند تا این ‌بروزرسانی را در بخش مربوط به بروزرسانی سیستم خود مشاهده کنند و از آن طریق سیستم خود را به ویندوز 11 به‌روز کنند. البته به احتمال زیاد کاربران می‌توانند همانند ویندوز 10 ویندوز 11 را به طور دستی دانلود و نصب کنند. 

image

ویندوز 11 شاید بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نخسه سیستم عامل به شدت محبوب مایکروسافت باشد زیرا که این نسخه همراه با ویژگی‌هایی مانند منوی استارت بازطراحی شده، رابط کاربری بهبودیافته، ویجت‌های مختلف و مایکروسافت استور جدید عرضه خواهد شد. از دیگر امکانات ویندوز 11 می‌توان به بهینه‌سازی تجربه گیمینگ با ویژگی‌هایی مانند HDR خودکار و دایرکت استورج نام برد. 

image

دیگر ویژگی برجسته ویندوز 11 پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی با همکاری آمازون و اینتل است که شاید برای کاربران اندروید خبر بسیار خوبی باشد. البته اندرویدی‌ها باید مدتی صبر کنند چرا که این قابلیت در زمان عرضه فعال نیست و حدودا تا سال 2022 در دسترس قرار می‌گیرد. البته پیش‌نمایشی از این قابلیت برای کاربران ویندوز اینسایدر در ماه‌های پیش رو فعال خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)