خانهاخبار
آنر با عبور از اپل و شیائومی، به مقام سوم پرفروش‌ترین برند گوشی در کشور چین دست یافت

آنر با عبور از اپل و شیائومی، به مقام سوم پرفروش‌ترین برند گوشی در کشور چین دست یافت

برند آنر پس از جدایی از شرکت هواوی، روند پیشرفت مناسبی داشته و حالا نیز موفق شده تا با عبور از غول‌هایی چون اپل و شیائومی، به سومین تولید کننده پرفروش گوشی‌های هوشمند در کشور چین تبدیل شود.
۱۴۰۰/۶/۱۰

موسسه CINNO Research به تازگی گزارشی تحلیلی از بازار گوشی‌های هوشمند در کشور چین منتشر کرده است؛ آمار و ارقام دیده شده در این گزارش، حاکی وجود یک برنده بزرگ در این بازار هستند. این برنده، همان شرکت به تازگی استقلال یافته آنر است که مدتی پیش از هواوی جدا شد.

آنر موفق شده تا در بازار کشور خود و با فروش ۴ میلیون گوشی هوشمند در ماه جولای، شیائومی با ۳.۹ میلیون گوشی فروخته شده و همچین اپل با ۳ میلیون دستگاه فروش را پشت سر بگذارد و به مقام سوم پرفروش‌ترین برندهای گوشی در کشور چین دست پیدا کند.

image

شرکت اوپو همچنان با ۵.۶ میلیون گوشی فروخته شده، در صدر جدول قرار دارد و ویوو نیز با فروش ۵.۳ میلیون گوشی هوشمند، در مقام دوم قرار گرفته است. البته این ماه از لحاظ تعداد گوشی‌های فروخته شده در مقایسه با سایر ماه‌های سال، کمی ضعیف عمل کرده است.

شرکت‌های چینی، تنها ۲۶ مدل گوشی جدید را در این سال عرضه کرده‌اند که یک کاهش ۳۸.۱ درصدی نسبت به سال قبل محسوب شده و تنها ۱۱ عدد از این گوشی‌ها، مدل‌های با پشتیبانی از 5G بوده‌اند. انتظار می‌رود که شرکت‌های چینی پس از معرفی سری گوشی‌های آیفون 13 در ماه سپتامبر، گوشی‌های جدید خود را جهت رقابت با این سری در ماه اکتبر روانه بازار کنند.

در زمینه 5G، شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند موفق به فروش تقریبا ۲۹ میلیون گوشی شده‌اند که حدود ۲۳ میلیون عدد آنها، از 5G پشتیبانی می‌کنند. میزان فروش کلی شرکت‌ها افزایش ۲۸.۶ درصدی داشته و بازار 5G نیز رشد چشمگیر ۷۹.۶ درصدی را تجربه کرده است.

image

تعداد کلی گوشی‌های 5G در چین به حدود ۴۰۰ میلیون دستگاه رسیده است که بیشتر از تمام کاربران کشور‌های اروپایی و همچنین آمریکاست. شما درباره موفقیت تازه آنر در بازار چین چه می‌اندیشید؟ آیا این شرکت موفق به حفظ این روند مناسب خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)