خانهاخبار
نسخه آلفا بازی Call of Duty: Vanguard از هفته آینده برای کاربران پلی استیشن عرضه می‌شود

نسخه آلفا بازی Call of Duty: Vanguard از هفته آینده برای کاربران پلی استیشن عرضه می‌شود

آلفای بازی Call of Duty: Vanguard‌ که مدتی پیش توسط اکتیویژن معرفی شده بود، از هفته آینده برای همه کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل دسترسی خواهد بود.
۱۴۰۰/۶/۴

اکتیویژن اعلام کرده که تمامی کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند از روز ۲۷ آگوست (۵ شهریور)، نسخه آلفای بازی Call of Duty: Vanguard را به صورت کاملا رایگان تجربه کنند. این آلفا حالت جدید Champion Hill را که برای مولتی پلیر این بازی ساخته شده، نشان می‌دهد.

همانطور که در پلی استیشن بلاگ به آن اشاره شده، این آلفا از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در روز ۲۷ آگوست (۵ شهریور) آغاز شده و در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ آگوست (۷ شهریور) به پایان می‌رسد.

کاربران پلی استیشن برای تجربه این آلفا، نیازی به پیش خرید این بازی ندارند و در بسیاری از کشور‌ها نیز حتی به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس هم نیازی نیست. البته کاربران آلمانی به دلیل قوانین مربوط به محدودیت سنی این بازی، باید اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشند و کاربران ژاپنی نیز باید هزینه اندکی را پرداخت کنند.

image

پری‌لود آلفای بازی Call of Duty: Vanguard از روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور) آغاز شد و کاربران بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare، Call of Duty: Black Ops Cold War و همچنین وارزون می‌توانند از طریق منوی این بازی‌ها نیز به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

تمامی شرکت کنندگان در این آلفا، یک Calling Card خاص و همچنین یک Emblem را در بازی ونگارد دریافت کرده و می‌توانند پس از ادغام این بازی با وارزون، در این عنوان بتل رویال نیز به آنها دسترسی داشته باشند.

حالت Champion Hill‌ در طی چند مپ مختلف برگزار شده و بازیکنان در آن به صورت ۲ برابر ۲ یا ۳ برابر ۳ در مقابل ۷ تیم دیگر قرار می‌گیرند. این حالت به مود گان‌ فایت بازی Modern Warfare و همچنین عناوین بتل رویال شباهت دارد.

image

اعضای هر تیم تعداد جان‌های محدودی دارند و برنده این حالت، آخرین تیم باقی مانده خواهد بود. همه بازیکنان بازی را با سلاح‌های مشابه آغاز می‌کنند ولی پس از کشتن پلیرهای دیگر، پول دریافت می‌کنند که می‌شود با آن سلاح‌های تازه خریداری کرد.

با وجودی که این آلفا تنها مخصوص کاربران پلی استیشن است، کاربران سایر پلتفرم‌ها که بازی Call of Duty: Vanguard را پیش‌خرید کنند به بتای این بازی که پیش از تاریخ عرضه رسمی آن، یا همان ۵ نوامبر (۱۴ آبان) عرضه خواهد شد، دسترسی می‌یابند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)