خانهاخبار
تماشا کنید: توضیح سامسونگ درباره نحوه بهبود رابط کاربری گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

تماشا کنید: توضیح سامسونگ درباره نحوه بهبود رابط کاربری گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

سامسونگ در جدیدترین ویدیو خود، چگونگی بهینه‌سازی رابط کاربری پرچمداران فعلی خود را نشان می‌دهد
۱۴۰۰/۶/۳

سامسونگ که چندی پیش ویدیویی درباره نحوه ساخت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر کرده بود، دیروز بار دیگر ویدیویی جدید درباره تیم مسئول دو پرچمدار خود منتشر کرد که در آن این تیم درباره چگونگی انجام برخی از تغییرات و روش‌های پیشبرد این بهبودها توضیح دادند. به علاوه، این ویدیو 6 دقیقه‌ای به بیان نکاتی می‌پردازد که به کاربر کمک می‌کند تا بهتر و بهینه‌تر از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 استفاده کند. پس دیدن این ویدیو برای کاربرانی که قصد خرید این دو گوشی هوشمند خاص را دارند، توصیه می‌کنیم.

تیم مسئول گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 این دو گوشی هوشمند را دو دستگاه کاملا متفاوت از هم می‌بینند. به طوریکه نمایشگر خارجی زد فلیپ 3 تنها وظایف ساده‌ای را برعهده دارد به کاربر اجازه شخصی‌سازی گوشی هوشمند خود با تم‌های مختلفی را می‌دهد. به علاوه، زد فلیپ 3 در حالت باز شده به شکل گوشی‌های معمولی با حالت عمودی در می‌اید. از آن سو، زد فولد 3 به طور طبیعی حالتی عمودی دارد و با باز کردن آن با تبلتی مواجه خواهیم شد که نمایشگری یکنواخت دارد. 

image

سامسونگ همچنین به دنبال روش‌هایی بوده است تا تجربه کاربری را بسیار آسان و ساده نماید. به عنوان مثال، گلکسی زد فولد 3 قابلیتی دارد که ویجت‌ها و شرتکات‌های قرار گرفته روی نمایشگر بیرونی را می‌تواند به هوم‌اسکرین نمایشگر داخلی منتقل کند تا کاربر را از شخصی‌سازی دوباره نمایشگر داخلی بی‌نیار سازد.

حالت چند پنجره‌ای که برای قابلیت چندوظیفگی زد فولد 3 حیاتی است نیز تغییراتی مثبت به خود دیده است و سامسونگ چندین ویژگی جدید به آن اضافه کرده است. به عنوان مثال، زمانی که در حال وب‌گردی هستید و قصد دارید لینکی را باز کنید، تنها باید لینک را به سمت طرفین نمایشگر زد فولد 3 بکشید تا این لینک در صفحه‌ای جدید باز شود و همچنین صفحه به دونیم تقسیم شود تا بتوانید به طور همزمان در هر دو صفحه اینترنتی گشت و گذار کنید. 

image

نکته جالب رابط کاربری گلکسی زد فولد 3 وجود تسکبار برای دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های مهم و برگزیده کاربر است. در واقع، این تسکبار شباهت زیادی به تسکبار‌های معروف سیستم‌عامل‌های دسکتاپ مانند ویندوز دارد. اگر بخواهیم به آمار و ارقام رجوع کنیم، عمل ساده‌ای مانند چک کردن پیام‌های دریافتی و سپس برگشتن به برنامه در حال کار به طور عادی به 6 بار لمس نیاز دارد ولی با بهره‌گیری از تسکبار زد فولد 3 این رقم به 3 بار لمس کاهش می‌یابد. 

درنهایت باید اشاره کرد که سامسونگ امید زیادی به عملکرد گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 دارد که البته چندان هم عجیب نیست زیرا که به نوعی با عرضه گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 گوشی‌های هوشمند تاشو وارد فاز جدیدی شده‌اند. البته پیش فروش فوق‌العاده زد فولد 3 و زد فلیپ 3 بر این موضوع گواهی دارد که سامسونگ در مسیر خود موفق عمل کرده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)