خانهاخبار
گوشی لنوو لیجن 3 پرو با پردازنده اسنپدراگون 898 عرضه خواهد شد

گوشی لنوو لیجن 3 پرو با پردازنده اسنپدراگون 898 عرضه خواهد شد

یکی از مقامات شرکت لنوو به تازگی تایید کرده که گوشی لیجن 3 پرو که با نام لیجن دوئل 3 نیز شناخته می‌شود، از پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 898 استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۰/۶/۳

مدیر کل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو در چین به تازگی پستی منتشر کرده که استفاده گوشی لنوو لیجن 3 پرو از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898 را تایید می‌کند. وی همچنین به قدرت بسیار بیشتر پردازنده گرافیکی این چیپست جدید که در این گوشی گیمینگ قرار گرفته است، اشاره کرد. گوشی لیجن 3 پرو در برخی نقاط با نام لیجن دوئل 3 نیز شناخته می‌شود.

image

 

این گوشی احتمالا به مانند نسل پیشین خود یعنی لیجن 2 پرو یا همان دوئل 2، دارای فن‌های خنک کننده است که به پردازنده جدید اسنپدراگون کمک می‌کنند تا با نهایت قدرت به فعالیت خود ادامه دهد. این امر مانع هرگونه کاهش قدرت به دلیل گرمای چیپست شده و گوشی همواره عملکرد خیره کننده‌ای خواهد داشت.

البته تا زمان معرفی رسمی اسنپدراگون 898 توسط کوالکام، در زمینه عملکرد آن تنها محدود به حدس و گمان هستیم. گفته می‌شود که این چیپست حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل پیشین، یعنی اسنپدراگون 888 است. به توجه به تایید استفاده از این چیپست توسط یکی از مقامات رده بالای لنوو، احتمالا لیجن 3 پرو یکی از نخستین گوشی‌هایی خواهد بود که به همراه این پردازنده به بازار می‌آیند.

این گوشی همانند نسل گذشته، در بازارهای خارج از کشور چین با نام لنوو لیجن دوئل 3 شناخته خواهد شد. شما درباره چیپست قدرتمند گوشی گیمینگ جدید لنوو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)