خانهاخبار
رندر‌ها و مشخصات احتمالی آیپد مینی 6 منتشر شدند

رندر‌ها و مشخصات احتمالی آیپد مینی 6 منتشر شدند

مدت زیادی است که کاربران اپل در انتظار معرفی نسل بعدی آیپد مینی هستند و حالا رندر‌ها و مشخصات احتمالی این محصول نیز منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۶/۳

مدت زیادی است که شایعه بازطراحی کامل آپید مینی توسط اپل را می‌شنویم؛ نسل ششم این تبلت جمع و جور قرار است در سال جاری و احتمالا در کنار سری آیفون 13 معرفی شود. به تازگی رندر‌هایی نیز توسط «مایکل ما» منتشر شده‌اند که به ما اجازه داده تا نگاهی به طراحی احتمالی آیپد مینی 6 بیاندازیم.

image

آیپد مینی جدید قرار است نسخه‌ای جمع و جورتر از آیپد ایر نسل چهارم باشد که با نمایشگر ۸.۴ اینچی لیکویید رتینا با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حاشیه‌های یکسان روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود که ابعاد این تبلت ۶.۱×۱۳۸×۲۰۶ میلی متر بوده و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، رز گلد، سبز و آبی عرضه می‌شود.

پردازنده ۵ نانومتری A14 Bionic، قلب تپنده این تبلت است و از نظر حافظه داخلی نیز، کاربران امکان انتخاب میان نسخه‌های ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را خواهند داشت. آیپد مینی 6 از نسل سوم قلم هوشمند اپل پنسل نیز پشتیبانی کرده و در مدل‌های وای فای و 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این تبلت دارای سنسور اثر انگشت تاچ آیدی نیز هست که درون دکمه پاور قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)