خانهاخبار
سرفیس دوئو 2 قرار است مهرماه عرضه شود

سرفیس دوئو 2 قرار است مهرماه عرضه شود

به نظر می‌رسد جدیدترین گوشی هوشمند مایکروسافت ماه اینده معرفی می‌شود.
۱۴۰۰/۶/۲

مایکروسافت که سال پیش گوشی هوشمند خاص خود به نام سرفیس دوئو را معرفی کرد، قرار است نسل بعدی سرفیس دوئو به نام سرفیس دوئو 2 را با مشخصات ارتقا یافته و رابط کاربری بهینه شده معرفی کند. اخبار لو رفته جدید نشان می‌دهد لانچر مایکروسافت شاهد پیشرفت‌های محسوسی بوده است و همچنین غول فناوری آمریکایی قرار است برخی از مشخصات فنی سرفیس دوئو 2 را منتشر کند.

براساس گزارشی از وبسایت فناوری WindowsLatest، مایکروسافت قصد دارد لانچر مخصوص خود برای سرفیس دوئو 2 را بهینه کند و تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران بگذارد. در واقع مایکروسافت قصد دارد پاسخی مناسب برای انتقادات از رابط کاربری نسل اول سرفیس دوئو 2 بدهد. به علاوه، مدیر برنامه‌ریزی مایکروسافت یعنی ویشنو نث در اکانت توییتری خود مدعی شده است که به‌روزرسانی‌های بزرگی برای لانچر مایکروسافت در راه است. شایان ذکر است که نث به طور غیرمستقیم عرضه سرفیس دوئو 2 در ماه اکتبر یا مهر را تایید کرده است. 

براساس این شایعات، این لانچر جدید قرار است با ویژگی‌های جدیدی عرضه شود که برخی از آنها ممکن است برای اندورید 11 هماهنگ و بهینه شده باشد. از آن سو، سرفیس دوئو 2 قرار است با دوربین‌های بسیار بهتری نسبت به نسل اول عرضه شود. دوربین سرفیس دوئو 2 از سه دوربین اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض تشکیل شده است. همچنین براساس شایعات اخیر، سرفیس دوئو 2 با زبان طراحی مشابه نسل اول عرضه خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود سرفیس دوئو 2 از پردازنده اسنپدراگون 888 سیستم روی چیپ، NFC و شبکه 5G بهره ببرد.

درنهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد از اشتباهات سرفیس دوئو درس بگیرد و گوشی هوشمند بهتری را عرضه کند تا بتواند بخشی از بازار موبایلی را در اختیار خود دراورد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)