خانهاخبار
گوشی زد تی ای نوبیا رد مجیک 6S پرو در روز ۱۵ شهریور عرضه خواهد شد

گوشی زد تی ای نوبیا رد مجیک 6S پرو در روز ۱۵ شهریور عرضه خواهد شد

در هفته گذشته شاهد دریافت گواهی 3C توسط یک گوشی نوبیا بودیم و حالا مشخص شده که این گوشی همان نوبیا رد مجیک 6S پرو است.
۱۴۰۰/۶/۲

در هفته گذشته، یک گوشی از شرکت نوبیا که مدتی است به یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت زد تی ای تبدیل شده، موفق شد تا گواهی 3C را دریافت کند. اکثر فعالان حوزه تکنولوژی بر این عقیده بودند که این گوشی به احتمال زیاد همان نوبیا رد مجیک 6S پرو است و حالا پس از اعلام رسمی این برند که این گوشی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) و در کشور چین عرضه خواهد شد؛ مشخص شده که حدس و گمان‌ها صحیح بوده‌اند.

image

این برند زیر مجموعه زد تی ای آماده است تا بار دیگر نسخه‌ای ویژه از گوشی‌های رد مجیک خود را که با همکاری شرکت تنسنت ساخته شده‌اند، به بازار عرضه کند؛ شرکت چینی تنسنت در بازار گیمینگ در سطح جهان نقش عمده‌ای دارد و سهامدار بسیاری‌ از شرکت‌ها و استودیو‌های شناخته شده بازیسازی است. سری گوشی‌های رد مجیک 6 نیز پیش از این شاهد عرضه چنین نسخه‌ای بودند و مایه تعجب نیست که زد تی ای برای گوشی 6S‌ پرو نیز چنین راهی را پیش گرفته است.

هنوز چیز زیادی از مشخصات گوشی رد مجیک 6S پرو نمی‌دانیم، اما از آن انتظار داریم که به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888+، شارژ سریع ۱۲۰ واتی و سایر ویژگی‌هایی که در نسخه معمولی این گوشی یافت می‌شوند، روانه بازار شود.

امیدواریم که این گوشی محدود به عرضه در بازار چین نبوده و در سایر جهان نیز در دسترس کاربران قرار گیرد؛ البته به احتمال زیاد سرعت شارژ آن به دلیل محدودیت‌های سایر کشور‌ها نسبت به چین، کاهش می‌یابد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)