خانهاخبار
تماشا کنید: جدیدترین ویدیو سامسونگ درباره ساخت و استقامت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

تماشا کنید: جدیدترین ویدیو سامسونگ درباره ساخت و استقامت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

سامسونگ با انتشار ویدیویی جذاب از چالش‌های ساخت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 پرده برداشت.
۱۴۰۰/۵/۳۰

این روزها که جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در صدر اخبار است، سامسونگ با انتشار ویدیویی از نحوه ساخت این گوشی‌های هوشمند چالش‌های پیش رو مهندسین سامسونگ برای افزودن قابلیت‌هایی جذاب مانند ضدآب بودن و لولای بهینه شده را به نمایش گذاشت.

بخش اول این ویدیو درباره چگونگی ساخت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 از سه بخش مختلف یعنی دو نیمه گوشی و لولای آن است. هر سه این بخش‌ها توسط محافظ قوی‌شده‌ای که سامسونگ آن را محافظ آلومینیومی می‌نامد محافظت می‌شوند. این محافظ به دلیل اضافه شدن مواد فلزی به آلومینیوم مستحکم آن از استقامت ویژه‌ای برخوردار است. این به این معنی است که محافظ آلومینیومی گوشی‌های تاشو سامسونگ مقامت بسیار بیشتری در برابر ضربه، خم‌شدگی و سقوط از ارتفاع خواهند داشت.

در بخش بعدی این ویدیو، مهندسن سامسونگ درباره شاید بتوان گفت بزرگترین چالش ساخت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 یعنی قابلیت ضدآب بودن این دو گوشی هوشمند صحبت می‌کنند. در واقع راه‌حل آنها برای حل این چالش بسیار جالب است: به طور طبیعی به محل نصب لولای گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 آب وارد می‌شود، پس مهندسین سامسونگ دست به کار شدند و برای محافظت از قطعات الکتریکی موجود در لولا این بخش‌ها را با یک ساختار ضد‌مایع و روانساز پوشاندند تا آب وارد لولا شود ولی آسیبی به اجزای مختلف آن وارد نکند و خارج شود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 مستکم‌تر و بادوام تر از نسلی قبلی این گوشی‌های هوشمند ساخته‌ شده‌اند. همچنین شایان ذکر است که نمایشگر این دو گوشی هوشمند نیز بسیار محکم‌تر نسل قبلی هستند ولی در این ویدیو اشاره‌ای به جزییات ساخت نمایشگر نشده است. به نظر می‌رسد سامسونگ به انتقادات کاربران از نسل قبلی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 پاسخ خوبی داده است و حداقل نگرانی کاربران درباره استقامت این دو گوشی هوشمند را رفع کرده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)