خانهاخبار
طراحی جدید اپل واچ سری 7 در رندر‌هایی دیده شد

طراحی جدید اپل واچ سری 7 در رندر‌هایی دیده شد

به تازگی چند رندر CAD از نسل بعدی اپل واچ، یعنی سری 7 منتشر شده‌اند که طراحی حدید این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۵/۲۷

حالا که تقریبا حدود یک ماه تا معرفی اپل واچ سری 7 باقی مانده است، شایعات درباره این محصول ادامه دارند و اکثر آنها به طراحی جدید آن اشاره می‌کنند. به تازگی رندر‌های اتوکدی توسط 91Mobiles منتشر‌ شده‌اند که به ما اجازه داده تا نگاهی به طراحی زاویه‌‌دار این نسل از اپل واچ بیاندازیم.

image

این رندر‌ها نشان می‌دهند که زبان طراحی دارای لبه‌های صاف و زاویه‌های تند نسل جدید آیپد پرو، آی‌مک و سری آیفون 12‌؛ حالا به اپل واچ آمده است. محل قرارگیری دکمه و پیچ چرخان ساعت تغییری نکرده ولی اسپیکر‌هایی که در سمت چپ بدنه ساعت قرار دارند، مقداری بزرگ‌تر شده‌اند.

بخشی از گزارش منتشر شده توسط 91Mobiles درباره طراحی بدنه و ابعاد این ساعت چنین می‌گوید:

محل قرار گرفتن دکمه‌های ساعت تغییری نکرده است و همچنان شاهد پیچ چرخان، میکروفون و یک دکمه در سمت راست فریم ساعت هستیم. در قسمت چپ بدنه ساعت دو حفره برای اسپیکر‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین به گفته منبع ما، اپل واچ سری 7 در نسخه ۴۴ میلی متری ابعاد ۹×۳۸×۴۴ میلی متر را داشته و با نمایشگر ۱.۸ اینچی عرضه خواهد شد. جهت مقایسه، نسخه ۴۴ میلی متری سری 6 اپل واچ دارای ابعاد ۱۰.۷×۳۸×۴۴ میلی متر بود.

خبرگزاری بلومبرگ نیز می‌گوید که اپل واچ سری 7 حاشیه‌های نمایشگر کمتری داشته، پردازنده جدیدتری دارد و پشتیبانی بهتری نیز از التراواید بند خواهد داشت. این نخستین بازطراحی اپل واچ از زمان سری 4 است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود. جان پراسر نیز پیش از این گفته بود که اپل واچ سری 7 طراحی جدیدی با لبه‌های تخت خواهد داشت.

به نظر می‌آید که اپل قصد داشته یک سنسور سنجش دمای بدن را نیز در این ساعت قرار دهد ولی موفق نشده و این ویژگی به اپل واچ عرضه شده در سال ۲۰۲۲ موکول شده است. در اوایل این ماه، شماره مدل‌های سری 7 اپل واچ در فرم‌های مربوط به رگولاتوری ثبت شده توسط اپل دیده شدند که شامل A2473، A2474، A2475، A2476، A2477 و A2478 هستند.

شما درباره شایعات مربوط به بازطراحی اپل واچ چه می‌اندیشید و از آن چه انتظاراتی دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)