خانهاخبار
اسنپدراگون 895 یا 898 حدود 20 درصد سریع‌تر از اسنپدراگون 888 خواهد بود!

اسنپدراگون 895 یا 898 حدود 20 درصد سریع‌تر از اسنپدراگون 888 خواهد بود!

اخبار جدید تراشه جدید شرکت کوالکام و تست های گرفته شده تا الان ؛ پیشرفت‌های عملکرد این تراشه را نسبت به نسل قبل خود نشان می‌دهد. اما همچنان طبق اخبار و شواهد؛ گویا این تراشه نیز داغ می‌شود.
۱۴۰۰/۵/۲۳

Snapdragon 888 کوالکام  هنگام عملکرد بسیار گرم می‌شود، حتی در برخی شرایط در برخی از گوشی‌ها این گرم شدن بسیار مشهود است. خوشبختانه خانواده Snapdragon 865/865+/870 این مشکل را ندارند. اگر انتظار داشتید نسل بعدی چیپست‌های برتر کوالکام سردتر از 888 باشد، خوب، ممکن است شگفت‌زده شوید.

image

بر اساس شایعه‌ای در خارج از چین، اولین آزمایش نمونه‌ها با استفاده از لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ، بهبود 20 درصدی عملکرد تراشه آینده این شرکت را نشان می‌دهد که شماره مدل SM8450 دارد و ممکن است با نام اسنپدراگون 895 یا 898 ... و یا هراسم دیگری که می‌تواند داشته باشد عرضه شود. در هر‌صورت ما آن را 895 می نامیم، اما این را به این معنی نگیرید که ما به طور قطع می‌دانیم که در نهایت نام آن چیست.

در حالی که این بهبود عملکرد (ظاهراً در مقایسه با اسنپدراگون 888 یا 888+) بدیهی است که پیشرفتی خوشایند است، این سکه روی دیگری نیز دارد و آن این است که تراشه جدید نیز داغ می‌شود. متأسفانه ما جزئیات بیشتری نداریم و این به هر حال در حال آزمایش نمونه های اولیه است. بنابراین ممکن است از الان تا نوامبر/دسامبر(آذر/دی) که اولین تراشه‌ها برای مشتریان ارسال می‌شود، اوضاع به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)