خانهاخبار
گلکسی اس 21 FE گواهی بلوتوث را دریافت کرد

گلکسی اس 21 FE گواهی بلوتوث را دریافت کرد

با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه نسخه هواداران گلکسی اس 21، خبرهای بیشتری از این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد.
۱۴۰۰/۵/۲۳

با دریافت گواهی بلوتوث توسط سامسونگ گلکسی S21 FE مشخص شد که زمان عرضه رسمی این گوشی هوشمندی به زودی اعلام خواهد شد. این گواهی شامل سه شناسه مدل SM-G990N، SM-G990B و SM-G990B_SD است که همه این شناسه‌ها بلوتوث نسخه 5 را دریافت کرده‌اند. 

image

image

شایان ذکر است که گلکسی اس 21 FE از نظر زبان طراحی مانند سری اس 21 سامسونگ است ولی به عنوان مثال دوربین‌ها و سنسورهای دوربین متفاوتی را در این گوشی شاهد خواهیم بود. همچنین بدنه این گوشی نیز به احتمال فراوان از جنس پلاستیک است و قرار نیست شاهد شیشه در بخش پشتی‌اش باشیم. برای دوربین‌ها، طبق شایعات قرار است شاهد دو دوربین 12 مگاپیکسلی باشیم که یکی دوربین اصلی و دیگری دوربین فوق عریض است. دوربین سوم هم خوشبختانه کاربردی است و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت یک لنز زوم سه برابری نسبت به دوربین اصلی خواهد داشت.

قلب تپنده گلکسی اس 21 FE پردازنده اسنپدراگون 888 است که در کنار حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. در پنل جلویی، یک نمایشگر 6.41 اینجی امولد قرار خواهد گرفت که نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتزی است. کل این مجموعه نیز از یک باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی تغذیه می‌کند که برای کاربری عادی رقم نسبتا خوبی محسوب می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان معرفی رسمی سامسونگ گلکسی اس 21 FE مشخص نشده است. برخی در ابتدا تصور می‌کردند که این گوشی را در مراسم آنپکدی که اخیرا برگزار شد می‌بینیم اما در نهایت آن مراسم صرفا به پرچمداران جدید و تاشو زد فولد 3 و زد فلیپ 3 اختصاص داشت. حالا هم هنوز مشخص نیست که اس 21 FE چه زمانی معرفی می‌شود اما با توجه به تمام این اخبار و شایعات و حالا گواهی جدید بلوتوث، می‌توانیم بگوییم به معرفی این گوشی نزدیک شده‌ایم. شما در مورد گلکسی اس 21 FE چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)