خانهاخبار
به عقیده یکی از مدیران شیائومی، می میکس 4 برای کاربرانی که به سلفی اهمیت می‌دهند، گوشی مناسبی نیست

به عقیده یکی از مدیران شیائومی، می میکس 4 برای کاربرانی که به سلفی اهمیت می‌دهند، گوشی مناسبی نیست

شیائومی در هفته گذشته از گوشی تمام صفحه می میکس 4 رونمایی کرد که اولین گوشی این شرکت با دوربین سلفی قرار گرفته زیر نمایشگر است؛ حالا یکی از مدیران شیائومی می‌گوید که این گوشی با تمرکز بر روی یک تجربه تمام صفحه ساخته شده و به درد گرفتن عکس‌های سلفی نمی‌خورد.
۱۴۰۰/۵/۲۳

شرکت شیائومی در هفته گذشته گوشی می میکس 4 را معرفی کرد؛ این گوشی نخستین تلفن هوشمند این شرکت با دوربین سلفی قرار گرفته زیر نمایشگر است که این شرکت آن را CUP (Camera under panel) نام‌گذاری کرده است. عکس‌های گرفته شده با این دوربین سلفی، کیفیت چندانی ندارند و به نظر می‌آید شیائومی در این گوشی کیفیت عکس‌های سلفی را فدای یک تجربه تمام صفحه کرده است. ویلیام لو، یکی از مدیران ارشد شیائومی نیز در صفحه ویبو خود به همین امر اشاره می‌کند.

image

لو می‌گوید که اگر کاربران به دنبال سلفی‌های با کیفیت هستند بهتر است یک گوشی با نمایشگر حفره دار را برای این امر تهیه کنند و تنها در صورتی به سراغ می میکس 4 بروند که هدفشان یک تجربه تمام صفحه از گوشی هوشمند خود باشد.

وی می‌گوید که اگر آنها قسمت نمایشگر قرار گرفته روی دوربین را بیشتر مشخص می‌کردند، طراحی گوشی لطمه می‌خورده و دیگر دلیلی برای استفاده از این تکنولوژی وجود نداشته است. لو همچنین اطمینان خاطر می‌دهد که تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر به سرعت در حال رشد است و شیائومی و سایر شرکت‌ها نیز تلاش شایانی برای پیش بردن آن می‌کنند.

به گفته لو، هدف آنها ارائه نمایشگر بزرگ‌تری برای مشاهده محتوا است و حالا که به مراحل اولیه این تکنولوژی دست یافته‌اند؛ به تکامل آن ادامه خواهند داد و در چند سال آینده احتمالا شاهد عادی شدن آن در بازار هستیم. پیش از این نیز همین امر را با کاهش حاشیه‌ها در گوشی‌های هوشمند، سپس استفاده از ناچ و در نهایت رو آوردن به ناچ‌های قطره‌ای و نمایشگر‌های حفره دار دیده بودیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)