خانهاخبار
سامسونگ نسخه تام براون گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و واچ 4 کلاسیک را معرفی کرد

سامسونگ نسخه تام براون گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و واچ 4 کلاسیک را معرفی کرد

شرکت سامسونگ پس از معرفی دو گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 و همچنین سری ساعت‌های گلکسی واچ 4، از نسخه تام براون آنها نیز رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۵/۲۱

شرکت سامسونگ از نسخه تام براون گوشی‌های گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی کرد.

image

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 با یک رنگ سفید مات انحصاری برای این نسخه به همراه حاشیه‌های براق نقره‌ای عرضه خواهند شد. در کناره‌های پشتی این گوشی‌ها، دو خط موازی در رنگ‌های قرمز و خاکستری برند تام براون به چشم می‌خورند.

در هنگام خرید نسخه تام براون گلکسی زد فولد 3 یا زد فلیپ 3، شما باندل خاصی را دریافت خواهید کرد که شامل خود گوشی به همراه قلم اس پن پرو (فقط برای گلکسی زد فولد 3)، گلکسی بادز 2، گلکسی واچ 4 به همراه سه بند و یک شارژر بی‌سیم است که توانایی شارژ همزمان گوشی و ساعت را دارد.

image

 تمامی اقلام در این باندل از جمله لوازم جانبی مانند شارژر و دو عدد از بند‌های گلکسی واچ، با طراحی مخصوص تام براون در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. این باندل همچنین دارای قاب چرمی برای گوشی و گلکسی بادز 2 نیز هست.

اگر فقط به دنبال یک ساعت هوشمند هستید و تمایلی به خرید این گوشی‌های تاشو ندارید؛ سامسونگ نسخه تام براون ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک را نیز به صورت جدا به بازار عرضه خواهد کرد. در این نسخه، لوگوی تام براون در کنار ساعت دیده می‌شود و سه بند متفاوت آن را همراهی خواهند کرد که یکی از آنها از جنس چرم است.

image

عرضه نسخه تام براون برای محصولات رده بالای گلکسی مدتی است که تبدیل به یک رسم برای سامسونگ شده و این سومین سالی است که سامسونگ با این برند فشن آمریکایی برای عرضه نسخه‌هایی شخصی سازی شده از گوشی‌های خود همکاری می‌کند.

در دو سال گذشته نسخه‌های تام براون گوشی‌های گلکسی از رنگ خاکستری در طراحی خود استفاده می‌کردند که معمولا خط‌های رنگی شناخته شده این برند نیز در آن به چشم می‌خورد؛ اما در سال جاری تام براون به استفاده از رنگ سفید مات رو آورده و خط‌ها را نیز روانه کناره‌های گوشی کرده است.

image

همه این دستگاه‌ها شامل تم‌، والپیپر، آیکون‌ها و واچ فیس مخصوص تام براون هستند که از زبان طراحی مشترکی استفاده می‌کنند. پیش فروش نسخه تام براون گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 کلاسیک از تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) در برخی کشورها و با تعداد محدود آغاز شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)