خانهاخبار
گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

مراسم آنپکد امسال سامسونگ در کنار دو گوشی تاشو جدید و ساعت هوشمند جدید این شرکت، یک هدفون جدید هم به نام گلکسی بادز 2 به همراه داشت.
۱۴۰۰/۵/۲۰

علاوه بر دو گوشی جدید سامسونگ، امروز شاهد معرفی گلکسی بادز 2 هم بودیم. این هدفون‌های کاملا بی‌سیم جدید کره‌ای‌ها، تنها 149.99 دلار قیمت خواهند داشت و قرار است جایگزین گلکسی بادز پلاس بشوند. البته گلکسی بازد پلاس تا وقتی که موجودی‌شان به اتمام برسد، همچنان فروخته خواهند شد اما در مجموع گلکسی بادز 2 آمده تا جایگزین آن در بین هدفون‌های سامسونگ شود. پیش‌خرید این هدفون هم از امروز آغاز شده و در رنگ‌های خاکستری تیره، سفید، بنفش و سبز، می‌توان بادز 2 را خریداری کرد. تاریخ عرضه نهایی هم 5 شهریور ماه خواهد بود.

image

گلکسی بادز 2 طراحی مشابه با گلکسی بادز پرو دارد اما در عمل کمی کوچک‌تر خواهد بود. درواقع سامسونگ ادعا کرده که این هدفون‌ها، کوچک‌ترین و سبک‌ترین هدفون‌های کاملا بی‌سیمی هستند که این شرکت تا به حال ساخته است. همچنین بادز 2 مثل بادز پرو، درایورهای دو وجهی همراه با یک ووفر و توییتر دارند تا بتوانند «صدایی واضح با نت‌هایی بلند و بیس عمیق» ارائه کنند. مهم‌ترین وجه تمایز گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس، در اضافه شدن حذف نویز فعال به هدفون جدید سامسونگ است. سامسونگ همچنین یک حالت Ambient Sound در نظر گرفته تا بتوان صداهای محیط را با هدفون گوش داد و عملا برعکس نویز کنسلینگ باشد.

image

عمر باتری برای گلکسی بادز 2 به گفته سامسونگ به پنج ساعت پخش مداوم همراه با حذف نویز فعال می‌رسد. اگر شارژدهی که کیس آن‌ها بهشان می‌دهند را هم در نظر بگیریم، 20 ساعت استفاده از این هدفون‌ها را می‌توان انتظار داشت. اما خاموش کردن نویز کنسلینگ می‌تواند مدت زمان پخش موسیقی با هدفون‌ها را به 7.5 ساعت و 29 ساعت همراه با شارژ فراهم شده از کیس‌شان رساند. کیس این هدفون‌ها هم از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

البته این میزان شارژدهی هنوز به رقم 11 ساعت پخش موسیقی با هدفون گلکسی بادز پلاس نمی‌رسد اما گویا سامسونگ ترجیح داده چند ساعت شارژدهی اضافی را با نویز کنسلینگ در نسل جدید معاوضه کند. در نهایت باید بگوییم از نظر ضد آب بودن و ورزشی بودن روی این هدفون‌ها خیلی حساب باز نکنید زیرا گواهی IPX2 را دارند که یعنی در برابر آب، مقاومت چندان بالایی ندارند.

گلکسی بادز 2 حالا ارزان‌ترین هدفونی است که سامسونگ برای فروش دارد. پس از این هدفون می‌رسیم به گلکسی بادز پرو 199 دلاری و گلکسی بادز لایو 169 دلاری. شما در مورد سری هدفون‌های سامسونگ و البته این هدفون جدید چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)