خانهاخبار
ایسوس راگ فون 5s روز 25 مرداد رونمایی خواهد شد

ایسوس راگ فون 5s روز 25 مرداد رونمایی خواهد شد

جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس با پردازنده اسنپدراگون +888 در راه است.
۱۴۰۰/۵/۲۰

اکنون که با معرفی شیائومی می میکس 4 پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888+ نیز به نوعی رونمایی شد، به نظر می‌رسد باقی شرکت‌های فناوری نیز نمی‌توانند برای بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 888+ صبر کنند. در این راستا، براساس برخی از شایعات، ایسوس یک از این شرکت‌ها است.

اگر این شایعات درست باشد، پس باید منتظر رونمایی رسمی ایسوس راگ فون 5s در 16 اگوست مصادف با 25 مرداد باشیم. با توجه به اضافه شدن حرف S به اسم این گوشی هوشمند می‌توان گفت راگ فون 5s تنها یک به‌روزرسانی کوچک نسبت به راگ فون 5 خواهد بود که فروردین ماه معرفی شد. 

image

در واقع، تنها در دو مورد پردازنده و حافظه رم شاهد ارتقا در راگ فون 5s هستیم. در این راستا، راگ فون 5s قرار است با پردازنده اسنپدراگون 888+ به جای 888 عرضه شود. به علاوه، راگ فون 5s تنها در دو نسخه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 18 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این مشخصات، خبر از گوشی هوشمند بسیار قدرتمندی می‌دهد که شاید قدرتمندترین گوشی جهان لقب بگیرد.

درنهایت، از دیگر مشخصات راگ فون 5s می‌توان به نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 65 واتی اشاره کرد. البته شایان ذکر است که این مشخصات در راگ فون 5 هم وجود دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)