خانهاخبار
اگزینوس W920 قلب تپنده گلکسی واچ 4 است

اگزینوس W920 قلب تپنده گلکسی واچ 4 است

تراشه 5 نانو‌متری اگزینوس W920 یک روز قبل از آنپکد رونمایی شد
۱۴۰۰/۵/۱۹

یک روز قبل از رویداد رونمایی محصولات سامسونگ موسوم به آنپکد، سامسونگ از تراشه جدید مخصوص گجت‌های پوشیدنی خود به نام اگزینوس W920 پرده برداشت. این تراشه قرار است در گجت‌های پوشیدنی آینده سامسونگ مانند گلکسی واچ 4 به کار رود. تراشه اگزینوس W920 برپایه معماری 5 نانومتری EUV و دو هسته آرم کورتکس A55 ساخته شده است. همچنین، پردازنده گرافیکی آرم Mali-G68 وظیفه پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد.

سامسونگ ادعا کرده است اگزینوس W920 با 20 درصد بهبود عملکرد نسبت به تراشه W910 و 10 برابر بهبود عملکرد در بخش گرافیکی به تراشه‌ای تکامل‌یافته مبدل شده است. شایان ذکر است این تراشه یک پردازنده کمکی کورتکس M55 دارد که در عملکرد بی‌نقص قابلیت نمایشگر همیشه روشن تاثیر به‌سزایی دارد.

image

تراشه اگزینوس W920 از اتصالات LTE، 4G و مودم Cat.4 پشتیبانی می‌کند و از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم ماهواره‌ای ناوبری جهانی برای موقعیت‌یابی و تعیین مسیر حرکت دویدن اشاره کرد. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که تراشه اگزینوس W920 از سیستم عامل یکپارچه جدید طراحی شده با گوگل پشتیبانی می‌کند و برای اولین بار در مدل‌های پیش رو گلکسی واچ از آن استفاده خواهد شد. البته براساس اخبار فاش شده، مشخص شده است که این سیستم عامل همان گوگل Wear همراه با رابط کاربری One که برای اولین همراه با گلکسی واچ 4 عرضه خواهد شد. 


image

image

 

درنهایت باید اشاره کرد که فردا رویداد آنپکد برگزار خواهد شد و باید دید سامسونگ آیا می‌تواند کاربران را با محصولات جدید و خاص خود همراه کند؟؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)