خانهاخبار
بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice آپدیت بهبود عملکرد روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس را دریافت کرد

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice آپدیت بهبود عملکرد روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس را دریافت کرد

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که یکی از عناوین تحسین شده نسل هشتم بود، به تازگی آپدیتی را دریافت کرده که عملکرد آن را در کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت بهبود چندانی می‌بخشد.
۱۴۰۰/۵/۱۸

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که توسط استودیوی Ninja Theory ساخته شده است، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ بود که بازخورد بسیار خوبی نیز از سوی منتقدین دریافت کرد. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید و یکی از کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت را دارید، استودیوی Ninja Theory در امروز آپدیتی برای این بازی منتشر کرده که عملکرد گرافیکی آن را در این کنسول‌ها بهبود می‌بخشد.

این آپدیت به بازی اجازه می‌دهد تا از تمام توان سخت افزاری این کنسول‌های نسل نهمی استفاده کرده و نه تنها گرافیک پایه بازی‌ بهبود یافته است، بلکه ویژگی‌های جدیدی نیز مانند رهگیری پرتو‌ها توسط DirectX و سه حالت گرافیکی به آن اضافه شده‌اند. حالت‌های گرافیکی این بازی شامل تمرکز بر روی عملکرد، تمرکز بر روی رزولوشن و حالت غنی شده است که از ویژگی ری تریسینگ نیز پشتیبانی می‌کند.

image

اگر نسخه‌ای از این بازی را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی داشته باشید، این آپدیت کاملا رایگان است. این بازی در حال حاضر بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس و همچنین ایکس باکس کلاود گیمینگ نیز قرار دارد. این استودیو اعلام کرده که آپدیت بهبود عملکرد برای نسخه پی سی نیز در راه است و به نظر می‌رسد که فعلا تنها پلتفرم پلی استیشن مورد بی‌مهری Ninja Theory قرار گرفته است!

Hellblade تنها بازی نسل هشتمی نیست که آپدیت بهبود عملکرد برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس / اس را دریافت کرده است و پیش از این نیز چندی از عناوین مایکروسافت مانند Halo: The Master Chief Collection و Gears 5 نیز این آپدیت را دریافت کرده بودند.

این آپدیت پس از چهارمین سالگرد عرضه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که در روز گذشته برگزار شده بود، عرضه شده است. استودیوی Ninja Theory فعلا در حال کار روی نسخه بعدی این عنوان است که Senua’s Saga: Hellblade II نام دارد که در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس / اس و پی سی عرضه خواهد شد و گفته شده که از زمان عرضه، شاهد قرار گرفتن آن در سرویس ایکس باکس گیم پس خواهیم بود.

image

این استودیو می‌گوید که کار بر روی این آپدیت‌ها، روند تولید Hellblade II را مختل نکرده و آنها با کمک استودیوی QLOC که جهت پورت نینتدو سوییچ این عنوان با Ninja Theory همکاری را آغاز کرده بود؛ در حال کار بر روی این آپدیت‌ها هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)